Строк збереження облікових справ госпсуб’єктів в податковій після ліквідації

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

ДПС повідомила про строки зберігання облікових справ госпсуб’єктів в податковій після припинення діяльності (ліквідації)

Строк збереження облікових справ госпсуб’єктів в податковій після ліквідації

Штрафи за невчасну сплату пені у сфері ЗЕД

Перелік типових документів, що створюють під час діяльності держорганів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів затвердив Мінюст наказом від 12.04.2012 № 578/5 (далі — Перелік)

Облікові справи платників податків і зборів (обов’язкових платежів) зберігають упродовж 5 років після припинення діяльності таких госпсуб’єктів (ст. 291 розд. І Переліку).

Особові рахунки платників зберігають упродовж 5 років (ст. 292 розд. І Переліку).

Обчислення строків зберігання документів проводять з 01 січня року, який іде за роком завершення їх діловодством.

За інформацією ДПС в Одеській області


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Малоцінні швидкозношувані предмети (МШП)

Малоцінний в обліку не означає не потрібний у господарстві. Без цих дрібниць взагалі може зупинитися виробничий процес, оскільки без спецодягу та інструментів робітники не будуть працювати. Такі об’єкти, як правило, відображаються в обліку як малоцінні швидкозношувані предмети (МШП). У консультації — про визначення, облік та списання МШП
311322

Порядок знищення первинних документів

З консультації дізнаєтеся, який алгоритм знищення первинних бухгалтерських документів, та знайдете зразок заповнення акта на знищення первинних документів
51519

Гранти для розвитку бізнесу 2025

Один зі способів для бізнесу втриматися в ці непрості часи — отримати грант. Де шукати гранти, як їх отримати й оподаткувати, пояснив експерт
20328

Інвойс: зразок

Особи, які провадять зовнішньоекономічну діяльність, щодня мають справу з інвойсом. Мінфін визнає його первинним документом. А податківці вимагають додатково складати до інвойсу акт виконаних робіт, податкову накладну чи рахунок-фактуру. Чия позиція в пріоритеті та що робити на практиці? Усе пояснить експерт
66172

Головне для бухгалтера в травні 2025 року

В огляді — найважливіше, що маєте врахувати в травні. Це нові або оновлені консультації, форми із зразками заповнення, довідники і найважливіші новини, які вплинуть на роботу бухгалтера в травні. Роботи, як завжди, багато, але разом ми впораємось!
3719

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді