З початком реформи управління відходами, всі полігони в Україні повинні привести у відповідність до європейських стандартів екологічної безпеки, або закрити
Національна сертифікація бухгалтерів — 2025 Нові вимоги до цих інженерних споруд Міндовкілля визначило у проєкті наказу «Про затвердження Правил технічної експлуатації полігонів, припинення експлуатації, рекультивації та догляду за полігонами після припинення їх експлуатації».
Загалом у документі імплементували положення європейської Директиви 1999/31/ЄС про захоронення відходів.
Новими Правилами в Україні визначили:
- як повинен бути облаштований кожен полігон;
- які відходи він може приймати, а які ні. Наприклад, заборонять приймати відходи, які роздільно зібрали для їх повторного використання та рециклінгу;
- як має працювати техніка на майданчиках полігону задля дотримання вимог безпеки;
- вимоги щодо моніторингу, заходів з мінімізації впливу на довкілля, проведення лабораторного контролю відходів тощо.
Документ стосується лише полігонів, що прийматимуть тверді сипучі відходи. Для решти, наприклад хвостосховищ, відвалів шламів та шлаків, застосовуватимуть інше регулювання. Над ним вже працює Міндовкілля.
За інформацією Міндовкілля
📌Не подали або несвоєчасно подали податкову звітність
📌Не дотримали строків зберігання документів
📌Невчасно сплатили податки
Готівкові розрахунки жорстко регулюються Національним банком та податківцями. Тут завжди є ризик порушити правила. Які розрахунки вважаються готівковими, а які безготівковими? Коли для готівкових розрахунків треба касовий апарат, де можна здійснювати готівкові розрахунки, чи є каса у підприємця – дізнайтеся у консультації
14 вересня 2024 року Уряд затвердив проєкт Держбюджету на 2025 рік. Законопроєкт зареєстрували за № 12000. Це вже третій бюджет країни за час повномасштабного вторгнення рф із найбільшими видатками та дефіцитом бюджету за всю історію країни. Проте Уряд запевняє, що бюджет є збалансованим. На які показники він спирається та що очікує українців в умовах воєнного стану — в огляді
Реєстрація ФОП є важливим кроком для тих, хто планує розвивати свій бізнес в Україні. Ця процедура містить кілька етапів, як-от підготовку документів, подання заяви та отримання відповідних дозволів. Після успішної реєстрації ФОП отримує право провадити підприємницьку діяльність, а також користується низкою податкових та правових переваг. Важливо дотримати всіх вимог, щоб провести успішну реєстрацію ФОП
У статті все про святкові та неробочі дні у 2024 році + календар на 2024 рік
Консультація допоможе правильно облікувати страхові внески та оподаткувати вартість медичного страхування у вигляді страхових платежів, які сплачуються за рахунок витрат роботодавця