Запитання 1. Наша компанія є в наказі Мінагрополітики на включення до переліку верифікованих суб’єктів АПК, але заявка досі у статусі «Очікує». Що це означає?
Якщо ваша заявка знаходиться на другому етапі «Моніторинг відповідності» у статусі «Очікує», це означає, що вона пройшла первинну перевірку і включена до наказу Мінагрополітики.
Накази публікують на сайті Міністерства.
З того моменту заявку щодня перевіряють на відповідність критеріям Порядку, затвердженого Постановою КМУ №1132 від 31.10.2023. Після цього оновлений верифікований список надсилають Держмитслужбі.
Відтак статус «Очікує» на стадії «Моніторинг відповідності» є нормальним станом заявки.
Запитання 2. Заявку випадково подали не на ту програму. Що робити?
Наразі у ДАР діє дві програми верифікації експортерів:
- Перша «Подання заявки на включення до Переліку верифікованих суб'єктів АПК» - для заявників, які відповідають критеріям 1-4 Порядку, затвердженого Постановою КМУ від 31.10.2023 № 1132;
- Друга «Заявка на включення до Переліку верифікованих суб'єктів АПК: Платник ПДВ після 23.02.2022; понад 40 млн грн валют. виручки» – для заявників, які відповідають критеріям 2,3,5,6 Порядку.
Подати заявку можна лише на одну з цих двох програм.
Якщо заявку випадково подали не на ту програму, Мінагрополітики повертає цю заявку і вона набуває статусу «Очікує підписання заявника».
У цьому випадку, помилково подану заявку можете видалити самостійно.
Для цього заповніть анкету і при формуванні pdf форми заявки у вікні натисніть червону кнопку «Відмінити заявку». Детальна інструкція за посиланням.
Після видалення помилково поданої заявки, переподайте заявку на потрібну програму.
Запитання 3. Що робити, якщо компанію включили до Переліку верифікованих суб’єктів АПК, але пізніше надійшло повідомлення про її відхилення зі списку?
Причину відхилення вказують у повідомленні, а саме — невідповідність одному з критеріїв Порядку, затвердженого Постановою КМУ від 31.10.2023 № 1132.
Після усунення невідповідності, можете повторно подати заявку на включення до Переліку. Мінагрополітики розгляне її повторно у встановленому Порядку.
Запитання 4. Що робити, якщо заявку повернули з повідомленням, що на адресу Мінагрополітики не надійшов лист від Банку, хоча Банк запевняє, що лист відправляв?
У такому разі Банк повинен звернутись до Канцелярії Мінагрополітики за телефоном: 044 363 08 35.
Усі отримані листи реєструють в Мінагрополітики у встановленому законодавством Порядку.
За інформацією Мінагрополітики
Облікова політика — внутрішній документ агропідприємства. Проте норми, які підприємство закладає до облікової політики, можуть як допомогти врятувати від ризиків, так і зашкодити