Для прискорення розрахунку сум, які підлягають поверненню з бюджету, та забезпечення правильності визначення зазначених сум, фізичній особі варто разом з податковою декларацією подати також копії відповідних платіжних та розрахункових документів, що засвідчують фактично понесені нею витрати.
Оригінали документів, які підтверджують витрати, що включаються до податкової знижки, до органів Міндоходів не надсилаються, але підлягають зберіганню платником податку протягом строку давності, встановленого Податковим кодексом.
Однак для прискорення проведення органом Міндоходів розрахунку сум, які підлягають поверненню з бюджету, та забезпечення правильності визначення зазначених сум, фізичній особі варто разом з податковою декларацією подати також копії відповідних платіжних та розрахункових документів, що засвідчують фактично понесені нею протягом 2013 року витрати.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Правом на податкову знижку громадяни можуть скористатися протягом всього року.
Податкова оприлюднила оновлений довідник податкових пільг станом на 01.10.2025. Там знайдете перелік пільг із податку на прибуток, оподаткування неприбуткових установ й організацій, плати за землю, ПДВ, державного мита тощо
Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2025 році з огляду на воєнний стан
Чому престижні компанії беруть на роботу менш досвідчених бухгалтерів? Як довести керівнику підприємства, що ви висококваліфікований бухгалтер, якому треба платити достойну зарплатню? Тримайте лайфхаки
Як розрахувати лікарняні у 2025 році без помилок? Які документи перевіряти, як працює електронний лікарняний і коли ще можливий паперовий? У статті пояснюємо правила розрахунку лікарняних, показуємо приклади розрахунків і звертаємо увагу на актуальні зміни 2025 року
Первинні документи на підприємстві: розглянемо особливості створення, прийняття, заповнення, зберігання та відображення у бухгалтерському обліку бланків первинних документів. Також зачепимо й питання збереження облікових регістрів та бухгалтерської звітності як на підприємстві, так і у ФОП