Відсутність номера свідоцтва платника ПДВ у формах документів

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Міндоходів нагадало про те, що Законом України від 24.10.2013 № 657-VII скасовано свідоцтво про реєстрацію особи платником ПДВ

Міндоходів нагадало про те, що Законом України від 24.10.2013 № 657-VII скасовано свідоцтво про реєстрацію особи платником ПДВ (далі — Свідоцтво). За запитом платники ПДВ отримують витяги з реєстру платників ПДВ в органах Міндоходів.

До внесення змін у відповідні форми документів платники ПДВ з 01.01.2014 не зазначають номер Свідоцтва у податковій декларації з ПДВ та додатках до неї; уточнюючому розрахунку податкових зобов’язань з ПДВ: реєстрі виданих та отриманих податкових накладних; податковій накладній; інших документах, форми яких передбачають зазначення цього реквізиту.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Відсутність номера Свідоцтва продавця чи покупця в податкових накладних, складених після 1 січня 2014 року в паперовому чи електронному вигляді, не є підставою для відмови у їх реєстрації в ЄРПН. Такі податкові накладні не можуть бути виключені зі складу податкового кредиту платника податку — покупця.

Якщо платники ПДВ, які зареєстровані платниками цього податку до 1-го січня 2014 року, у податковій звітності з ПДВ, податкових накладних та інших документах, складених після 1-го січня 2014 року, зазначають номер Свідоцтва, це не є порушенням порядку їх заповнення.

У випадках, якщо діючими нормативно-правовими актами передбачено пред’явлення чи надання Свідоцтва чи його завірених копій, до внесення відповідних змін до таких нормативно-правових актів платник пред’являє витяг із реєстру платників ПДВ або Свідоцтво.

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Статті за темою

Усі статті за темою

Оновлені довідники податкових пільг — актуальні дані на 2025 рік

Податкова оприлюднила оновлений довідник податкових пільг станом на 01.10.2025. Там знайдете перелік пільг із податку на прибуток, оподаткування неприбуткових установ й організацій, плати за землю, ПДВ, державного мита тощо
18718

Порядок ліквідації підприємства

Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2025 році з огляду на воєнний стан
98496

Чому бухгалтеру варто інвестувати в себе

Чому престижні компанії беруть на роботу менш досвідчених бухгалтерів? Як довести керівнику підприємства, що ви висококваліфікований бухгалтер, якому треба платити достойну зарплатню? Тримайте лайфхаки
1049

Лікарняні: як правильно розрахувати та виплатити

Як розрахувати лікарняні у 2025 році без помилок? Які документи перевіряти, як працює електронний лікарняний і коли ще можливий паперовий? У статті пояснюємо правила розрахунку лікарняних, показуємо приклади розрахунків і звертаємо увагу на актуальні зміни 2025 року
446608

Первинні документи: що вважають первинкою та як її оформити

Первинні документи на підприємстві: розглянемо особливості створення, прийняття, заповнення, зберігання та відображення у бухгалтерському обліку бланків первинних документів. Також зачепимо й питання збереження облікових регістрів та бухгалтерської звітності як на підприємстві, так і у ФОП
217806

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді