Але помилка у вказаній звітності, зокрема щодо кількості штатних працівників, підлягає обов’язковому виправленню
Фахівці Головного управління Міндоходів у Волинській області звертають увагу роботодавців: за допущену помилку у звітності форми № 1-ДФ штрафні санкції не застосовуються.
Однак допущена помилка у вказаній звітності, зокрема щодо кількості штатних працівників чи тих, хто працює за цивільно-правовими угодами, підлягає обов’язковому виправленню.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Лише за цієї умови фахівці органів доходів і зборів вправі керуватися пунктом 119.2 Податкового кодексу України (ПК) і не нараховувати штраф.
Якщо працедавець виявить факти ненарахування, неутримання та несплати ПДФО і під час річного перерахунку внесе відповідні зміни у звітність, то фахівці органів доходів і зборів теж не мають законодавчих підстав застосовувати штрафні санкції.
Нагадуємо, що річний перерахунок здійснюється відповідно до пункту 169.4 ПК.
Вказані зміни внесені Законом України від 24.10.2013 № 657-VII.
Податкова оприлюднила оновлений довідник податкових пільг станом на 01.10.2025. Там знайдете перелік пільг із податку на прибуток, оподаткування неприбуткових установ й організацій, плати за землю, ПДВ, державного мита тощо
Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2025 році з огляду на воєнний стан
Чому престижні компанії беруть на роботу менш досвідчених бухгалтерів? Як довести керівнику підприємства, що ви висококваліфікований бухгалтер, якому треба платити достойну зарплатню? Тримайте лайфхаки
Як розрахувати лікарняні у 2025 році без помилок? Які документи перевіряти, як працює електронний лікарняний і коли ще можливий паперовий? У статті пояснюємо правила розрахунку лікарняних, показуємо приклади розрахунків і звертаємо увагу на актуальні зміни 2025 року
Первинні документи на підприємстві: розглянемо особливості створення, прийняття, заповнення, зберігання та відображення у бухгалтерському обліку бланків первинних документів. Також зачепимо й питання збереження облікових регістрів та бухгалтерської звітності як на підприємстві, так і у ФОП