У статті 78 Податкового кодексу України наведено обставини, за яких здійснюється документальна позапланова перевірка
Статтею 78 Податкового кодексу України (ПК) наведено обставини, за яких здійснюється документальна позапланова перевірка. Змінами, внесеними Законом № 657 до цієї статті, передбачено з 01.01.2014 додаткові обставини, пов’язані з ненаданням платником пояснень і їх документальних підтверджень на письмовий запит контролюючого органу протягом 10 робочих днів з дня його отримання.
Зокрема, якщо за наслідками перевірок інших платників податків або отримання податкової інформації виявлено факти, що свідчать про можливі порушення цим платником податкового, валютного та іншого законодавства, то такі можливі порушення зазначаються у запиті. Якщо виявлено недостовірність даних у податкових деклараціях, поданих платником податків, то в запиті зазначають виявлені недостовірності та декларацію, в якій вони виявлені.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Крім того, якщо стосовно платника податку подано скаргу про ненадання ним податкової накладної покупцю або про заповнення накладної з порушенням, то в запиті зазначається інформація з такої скарги або про допущене порушення.
Новою обставиною для проведення позапланової перевірки, передбаченою внесеними змінами до підпункту 78.1.9 ПК, є закриття постійного представництва чи відокремленого підрозділу юридичної особи, у тому числі іноземної компанії, організації.
Податкова оприлюднила оновлений довідник податкових пільг станом на 01.10.2025. Там знайдете перелік пільг із податку на прибуток, оподаткування неприбуткових установ й організацій, плати за землю, ПДВ, державного мита тощо
Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2025 році з огляду на воєнний стан
Чому престижні компанії беруть на роботу менш досвідчених бухгалтерів? Як довести керівнику підприємства, що ви висококваліфікований бухгалтер, якому треба платити достойну зарплатню? Тримайте лайфхаки
Як розрахувати лікарняні у 2025 році без помилок? Які документи перевіряти, як працює електронний лікарняний і коли ще можливий паперовий? У статті пояснюємо правила розрахунку лікарняних, показуємо приклади розрахунків і звертаємо увагу на актуальні зміни 2025 року
Первинні документи на підприємстві: розглянемо особливості створення, прийняття, заповнення, зберігання та відображення у бухгалтерському обліку бланків первинних документів. Також зачепимо й питання збереження облікових регістрів та бухгалтерської звітності як на підприємстві, так і у ФОП