З 26 листопада поточного року при заповненні платіжних доручень необхідно керуватись Порядком заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів, який затверджено наказом МДЗ від 22.10.2013 № 609
З 26 листопада поточного року при заповненні платіжних доручень необхідно керуватись Порядком заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів, який затверджено наказом МДЗ від 22.10.2013 № 609.
Нагадаємо, що Порядок регламентує заповнення поля «Призначення платежу» у платіжному дорученні на сплату податків/зборів, ЄСВ, митних платежів та інших випадках.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Варто підкреслити, що сплата за кожним видом платежу та за кожним кодом виду сплати має оформлення окремим документом на переказ.
Слід звернути увагу, що при заповненні полів не допускаються пропуски (пробіли) між словами та службовими знаками. Адже будь-який пробіл може трактуватися як заповнення з порушенням. У такому випадку документ на переказ приймається до виконання, але при цьому гроші автоматично зараховуються в якості сплати податків, зборів, ЄСВ (код 101), незалежно від коду, зазначеного в платіжці.
Податкова оприлюднила оновлений довідник податкових пільг станом на 01.10.2025. Там знайдете перелік пільг із податку на прибуток, оподаткування неприбуткових установ й організацій, плати за землю, ПДВ, державного мита тощо
Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2025 році з огляду на воєнний стан
Чому престижні компанії беруть на роботу менш досвідчених бухгалтерів? Як довести керівнику підприємства, що ви висококваліфікований бухгалтер, якому треба платити достойну зарплатню? Тримайте лайфхаки
Як розрахувати лікарняні у 2025 році без помилок? Які документи перевіряти, як працює електронний лікарняний і коли ще можливий паперовий? У статті пояснюємо правила розрахунку лікарняних, показуємо приклади розрахунків і звертаємо увагу на актуальні зміни 2025 року
Первинні документи на підприємстві: розглянемо особливості створення, прийняття, заповнення, зберігання та відображення у бухгалтерському обліку бланків первинних документів. Також зачепимо й питання збереження облікових регістрів та бухгалтерської звітності як на підприємстві, так і у ФОП