Реформування та децентралізації наступного року зазнає система надання адмінпослуг у сфері держреєстрації суб’єктів господарювання. А саме — шляхом оновлення Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців» від 15.05.2003 № 755-IV та деяких інших законодавчих актів України. Це пов’язано, зокрема, з:
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
- передачею функцій із держреєстрації юросіб та ФОП органам місцевого самоврядування, держадміністраціям, нотаріусам та акредитованим Мін’юстом суб’єктам. За органами юстиції залишиться реєстрація громадських формувань;
- запровадженням принципу екстериторіальності у межах всієї України;
- введенням можливості подання електронних документів для проведення всіх реєстраційних дій;
- скороченням переліку документів, що подаються для держреєстрації;
- скасуванням щорічного підтвердження та щорічної подачі фінзвітності;
- заповненням заяви про проведення держреєстрації безпосередньо особою, яка її приймає (за бажанням заявника);
- скасуванням паперових виписок і установчих документів, запровадженням їх отримання в електронному вигляді через Портал електронних сервісів;
- запровадженням відповідальності суб’єктів держреєстрації за порушення у сфері державної реєстрації (тимчасове блокування та анулювання доступу до реєстру; скасування акредитації банку як суб’єкта державної реєстрації) тощо.
Зміни запрацюють із 01.01.2016.