Затвердили новий Порядок розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Держпраці

Мінекономіки наказом від 21.06.2024 № 15188 затвердило Порядок розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній службі України з питань праці та її територіальних органах

Затвердили новий Порядок розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Держпраці

Наказ Мінекономіки від 21.06.2024 № 15188

Порядком визначили процедуру приймання, реєстрації, розгляду звернень громадян, контролю за дотриманням строків їх розгляду, основні вимоги до організації і проведення особистого прийому громадян та загальні засади ведення діловодства у Держпраці та її територіальних органах.

Усі звернення громадян, що надходять до Держпраці та її територіальних органів, підлягають обов'язковій класифікації за видами, а саме:

  • пропозиції (зауваження);
  • заяви (клопотання);
  • скарги.

За ознакою надходження звернення громадян поділяють на такі:

1) первинні — звернення, що надійшли від окремої особи (групи осіб), яка (які) вперше звернулася (звернулися) до Держпраці та її територіальних органів з певним питанням;

2) повторні — звернення, що надійшли від тієї самої особи (групи осіб) з того самого питання, якщо перше не вирішено по суті або вирішено в неповному обсязі, у яких:

  • оскаржується рішення, прийняте у зв'язку з попереднім зверненням особи (групи осіб);
  • повідомляється про несвоєчасний розгляд попереднього звернення, якщо з часу його надходження минув визначений законодавством строк розгляду, проте відповідь особі (групі осіб) не надавалася;
  • звертається увага на інші недоліки, допущені під час вирішення попереднього звернення особи (групи осіб).

До повторних звернень належать також звернення від тієї самої особи (групи осіб) з того самого питання, якщо перше вирішили по суті;

3) дублетні — звернення тієї самої особи (групи осіб) з того самого питання, що відправлені особою (групою осіб) різним адресатам та надіслані нею (ними) на розгляд за належністю до Держпраці та її територіальних органів;

4) неодноразові — звернення особи (групи осіб), які надійшли до Держпраці та її територіальних органів з того самого питання, що й попереднє звернення, проте на попереднє звернення відповідь ще не надана, а визначений законодавством строк його розгляду ще не закінчився;

5) масові — звернення, що надходять у великій кількості (більше трьох) від різних громадян з однаковим змістом або суттю питання.

Звернення можуть подаватись як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне).

Звернення може бути:

  • усним (викладає громадянин під час особистого прийому або за допомогою засобів телефонного зв'язку через визначені контактні центри, телефонні гарячі лінії та записується (реєструється) посадовою особою)

чи

  • письмовим (надсилається поштою або передається громадянином особисто чи через уповноважену ним особу під час особистого прийому через скриньку «Для звернень громадян»).

Письмове звернення також може надсилатись з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв'язку (електронне звернення).

Скринька «Для звернень громадян» розміщується за місцезнаходженням Держпраці або її територіальних органів у доступному для громадян місці. Кореспонденцію зі скриньки вилучають щодня визначені відповідальні особи.

Електронне звернення надсилається:

або

  • шляхом заповнення та надсилання електронної форми (розміщують на офіційних вебсайтах Держпраці та її територіальних органів).

Звернення в інтересах неповнолітніх осіб подають їх законні представники.

Забороняється відмова у прийманні та розгляді звернення з посиланням на політичні погляди, партійну належність, стать, вік, віросповідання, національність громадянина, незнання мови звернення.

Наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування. Одночасно з цим втратить чинність наказ Мінсоцполітики «Про затвердження Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній службі України з питань праці та її територіальних органах» від 16.11.2016 № 1339.

На момент підготовки матеріалу наказ Мінекономіки від 21.06.2024 № 15188 не публікували.


безплатний вебінар для бухгалтера

Статті за темою

Усі статті за темою

Медичне страхування працівників за рахунок роботодавця: які податки сплатити

Консультація допоможе правильно облікувати страхові внески та оподаткувати вартість медичного страхування у вигляді страхових платежів, які сплачуються за рахунок витрат роботодавця
32995

Календар бухгалтера 2024: жовтень

Актуальна осіння інформація для бухгалтера — виробничий календар на жовтень 2024 року та податковий календар на жовтень 2024 року. Розрахувати зарплату, відпускні та лікарняні, скласти табель робочого часу, вчасно подати фінансову, податкову та статистичну звітність і сплатити податки — у поміч календар для бухгалтера на жовтень 2024 року
19788

Рахунок-фактура: зразок

Маєте справу з рахунком-фактурою у внутрішніх операціях чи інвойсом у ЗЕД — пам’ятайте, що не кожен рахунок має статус первинного документа, і не за кожним рахунком відбувається оплата. Які умови треба виконати, аби рахунок вважався первинним документом, рахунок фактура бланк — у консультації
186365

Заяви щодо ліцензій на роздрібну торгівлю алкоголем та тютюном

У статті: ► заява на отримання ліцензії на роздрібну торгівлю алкоголем 2024 бланк ► алгоритми заповнення заяв у різних випадках ► зразок заяви щодо ліцензії на право роздрібної торгівлі алкоголем та тютюном
61829

Договір дарування в Україні (2024 рік)

Шукаєте інформацію про договір дарування? Дізнайтеся, як підприємство може укласти договір дарування майна з фізичною особою. У статті знайдете зразок договору дарування та потрібну інформацію щодо юридичного оформлення безоплатної передачі майна
38442

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді