Затвердили новий Порядок розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Держпраці

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Мінекономіки наказом від 21.06.2024 № 15188 затвердило Порядок розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній службі України з питань праці та її територіальних органах

Затвердили новий Порядок розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Держпраці

Наказ Мінекономіки від 21.06.2024 № 15188

Порядком визначили процедуру приймання, реєстрації, розгляду звернень громадян, контролю за дотриманням строків їх розгляду, основні вимоги до організації і проведення особистого прийому громадян та загальні засади ведення діловодства у Держпраці та її територіальних органах.

Усі звернення громадян, що надходять до Держпраці та її територіальних органів, підлягають обов'язковій класифікації за видами, а саме:

  • пропозиції (зауваження);
  • заяви (клопотання);
  • скарги.

За ознакою надходження звернення громадян поділяють на такі:

1) первинні — звернення, що надійшли від окремої особи (групи осіб), яка (які) вперше звернулася (звернулися) до Держпраці та її територіальних органів з певним питанням;

2) повторні — звернення, що надійшли від тієї самої особи (групи осіб) з того самого питання, якщо перше не вирішено по суті або вирішено в неповному обсязі, у яких:

  • оскаржується рішення, прийняте у зв'язку з попереднім зверненням особи (групи осіб);
  • повідомляється про несвоєчасний розгляд попереднього звернення, якщо з часу його надходження минув визначений законодавством строк розгляду, проте відповідь особі (групі осіб) не надавалася;
  • звертається увага на інші недоліки, допущені під час вирішення попереднього звернення особи (групи осіб).

До повторних звернень належать також звернення від тієї самої особи (групи осіб) з того самого питання, якщо перше вирішили по суті;

3) дублетні — звернення тієї самої особи (групи осіб) з того самого питання, що відправлені особою (групою осіб) різним адресатам та надіслані нею (ними) на розгляд за належністю до Держпраці та її територіальних органів;

4) неодноразові — звернення особи (групи осіб), які надійшли до Держпраці та її територіальних органів з того самого питання, що й попереднє звернення, проте на попереднє звернення відповідь ще не надана, а визначений законодавством строк його розгляду ще не закінчився;

5) масові — звернення, що надходять у великій кількості (більше трьох) від різних громадян з однаковим змістом або суттю питання.

Звернення можуть подаватись як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне).

Звернення може бути:

  • усним (викладає громадянин під час особистого прийому або за допомогою засобів телефонного зв'язку через визначені контактні центри, телефонні гарячі лінії та записується (реєструється) посадовою особою)

чи

  • письмовим (надсилається поштою або передається громадянином особисто чи через уповноважену ним особу під час особистого прийому через скриньку «Для звернень громадян»).

Письмове звернення також може надсилатись з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв'язку (електронне звернення).

Скринька «Для звернень громадян» розміщується за місцезнаходженням Держпраці або її територіальних органів у доступному для громадян місці. Кореспонденцію зі скриньки вилучають щодня визначені відповідальні особи.

Електронне звернення надсилається:

або

  • шляхом заповнення та надсилання електронної форми (розміщують на офіційних вебсайтах Держпраці та її територіальних органів).

Звернення в інтересах неповнолітніх осіб подають їх законні представники.

Забороняється відмова у прийманні та розгляді звернення з посиланням на політичні погляди, партійну належність, стать, вік, віросповідання, національність громадянина, незнання мови звернення.

Наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування. Одночасно з цим втратить чинність наказ Мінсоцполітики «Про затвердження Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній службі України з питань праці та її територіальних органах» від 16.11.2016 № 1339.

На момент підготовки матеріалу наказ Мінекономіки від 21.06.2024 № 15188 не публікували.

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Статті за темою

Усі статті за темою

Податок на додану вартість (ПДВ): що це, ставки, пільги та порядок сплати

В аналітиці розбираємо, що таке ПДВ, все про ПДВ 2025/2026 — ставки, платники, бюджетне відшкодування, податкові пільги, призупинення перебігу строків давності, звільнення від ПДВ товарів, необхідних на фронті
99696

ЄСВ для ФОПів у 2026 році: хто сплачує, хто звільнений і який розмір внеску

Питання сплати ЄСВ для ФОПів у 2026 році знову стає актуальним. Воєнна пільга, яка звільняла підприємців від внеску за себе, не діятиме. Тож ФОПам доведеться повернутися до повних нарахувань — окрім тих, хто має законні підстави для звільнення. Розбираємо, хто у 2026 році сплачуватиме ЄСВ, кого звільнять, і який буде мінімальний внесок
1450

Як ЗОЗ списувати майно до та після перетворення на КНТ

З’ясуємо, чи можуть комунальні ЗОЗ списувати майно протягом перехідного періоду — після скасування Господарського кодексу та до перетворення на КНТ. Обговоримо, як відбуватиметься ліквідація майна після перетворення та чи можна буде списувати майно, що отримали на праві узуфрукта
44

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді