Затвердили новий Порядок розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Держпраці

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Мінекономіки наказом від 21.06.2024 № 15188 затвердило Порядок розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній службі України з питань праці та її територіальних органах

Затвердили новий Порядок розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Держпраці

Наказ Мінекономіки від 21.06.2024 № 15188

Порядком визначили процедуру приймання, реєстрації, розгляду звернень громадян, контролю за дотриманням строків їх розгляду, основні вимоги до організації і проведення особистого прийому громадян та загальні засади ведення діловодства у Держпраці та її територіальних органах.

Усі звернення громадян, що надходять до Держпраці та її територіальних органів, підлягають обов'язковій класифікації за видами, а саме:

  • пропозиції (зауваження);
  • заяви (клопотання);
  • скарги.

За ознакою надходження звернення громадян поділяють на такі:

1) первинні — звернення, що надійшли від окремої особи (групи осіб), яка (які) вперше звернулася (звернулися) до Держпраці та її територіальних органів з певним питанням;

2) повторні — звернення, що надійшли від тієї самої особи (групи осіб) з того самого питання, якщо перше не вирішено по суті або вирішено в неповному обсязі, у яких:

  • оскаржується рішення, прийняте у зв'язку з попереднім зверненням особи (групи осіб);
  • повідомляється про несвоєчасний розгляд попереднього звернення, якщо з часу його надходження минув визначений законодавством строк розгляду, проте відповідь особі (групі осіб) не надавалася;
  • звертається увага на інші недоліки, допущені під час вирішення попереднього звернення особи (групи осіб).

До повторних звернень належать також звернення від тієї самої особи (групи осіб) з того самого питання, якщо перше вирішили по суті;

3) дублетні — звернення тієї самої особи (групи осіб) з того самого питання, що відправлені особою (групою осіб) різним адресатам та надіслані нею (ними) на розгляд за належністю до Держпраці та її територіальних органів;

4) неодноразові — звернення особи (групи осіб), які надійшли до Держпраці та її територіальних органів з того самого питання, що й попереднє звернення, проте на попереднє звернення відповідь ще не надана, а визначений законодавством строк його розгляду ще не закінчився;

5) масові — звернення, що надходять у великій кількості (більше трьох) від різних громадян з однаковим змістом або суттю питання.

Звернення можуть подаватись як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне).

Звернення може бути:

  • усним (викладає громадянин під час особистого прийому або за допомогою засобів телефонного зв'язку через визначені контактні центри, телефонні гарячі лінії та записується (реєструється) посадовою особою)

чи

  • письмовим (надсилається поштою або передається громадянином особисто чи через уповноважену ним особу під час особистого прийому через скриньку «Для звернень громадян»).

Письмове звернення також може надсилатись з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв'язку (електронне звернення).

Скринька «Для звернень громадян» розміщується за місцезнаходженням Держпраці або її територіальних органів у доступному для громадян місці. Кореспонденцію зі скриньки вилучають щодня визначені відповідальні особи.

Електронне звернення надсилається:

або

  • шляхом заповнення та надсилання електронної форми (розміщують на офіційних вебсайтах Держпраці та її територіальних органів).

Звернення в інтересах неповнолітніх осіб подають їх законні представники.

Забороняється відмова у прийманні та розгляді звернення з посиланням на політичні погляди, партійну належність, стать, вік, віросповідання, національність громадянина, незнання мови звернення.

Наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування. Одночасно з цим втратить чинність наказ Мінсоцполітики «Про затвердження Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній службі України з питань праці та її територіальних органах» від 16.11.2016 № 1339.

На момент підготовки матеріалу наказ Мінекономіки від 21.06.2024 № 15188 не публікували.

додаток

👇 Святкова пропозиція

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Узуфрукт у сільському господарстві: що врахувати та як застосовувати

Зі скасуванням Господарського кодексу підприємства отримали новий вид речового права на майно — узуфрукт. Розглянемо, в чому його сутність і наскільки узуфрукт буде дотичним до сільськогосподарської діяльності підприємств приватного сектора економіки
41

Обліковий лист тракториста-машиніста: як складати форму № 67-Б

Обліковий лист тракториста-машиніста — підстава, щоб показати в бухобліку обсяг виконаних робіт, списання пального на виробничі витрати, а також нарахування оплати праці. Підкажемо, як його складати, й наведемо зразок
14949

Додаткове благо: оподаткування та звітування

Працівники можуть отримувати від роботодавця доходи не лише у вигляді зарплати. Зазвичай, працівників стимулюють додатковими благами. Наприклад, безкоштовне харчування, таксі, тощо. Розглянемо, які виплати податківці відносять до додаткового блага, як його оподатковувати та чи можна оптимізувати податкові наслідки
183227

Інформаційна гігієна бухгалтера: фільтруємо шум

Світ змінюється швидше, ніж податкові форми. Щодня — новини, телеграм-канали, чати. І все ніби важливе. Та насправді — лише частина варта вашої уваги. Тож як відрізнити істину від чуток? Як зберегти фокус і ментально не вигоріти? Розкладаємо по пунктах
635

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді