Анулювання свідоцтва платника ПДВ — підстава для зміни ставок платника єдиного податку

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

У разі анулювання свідоцтва платника ПДВ суб’єкт господарювання зобов’язаний перейти на сплату єдиного податку за ставками 5% та 7% для єдинників третьої та п’ятої груп відповідно

У разі анулювання свідоцтва платника ПДВ суб’єкт господарювання зобов’язаний перейти на сплату єдиного податку за ставками 5% та 7% для єдинників третьої та п’ятої груп відповідно.

Для цього до органу податкової служби подають відповідну заяву не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку календарного кварталу, наступного за тим, у якому здійснено анулювання реєстрації платником ПДВ.

Заява подається за вибором платника податків в один із таких способів відповідно до підпункту 298.1.1 Податкового кодексу України (ПК):

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

  • особисто платником або вповноваженою на це особою;
  • надсилається поштою з повідомленням про вручення та описом вкладення;
  • засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

Якщо платник самостійно не подав заяви та, відповідно, не перейшов на сплату єдиного податку за ставками, що передбачають включення ПДВ до складу єдиного податку, свідоцтво платника єдиного податку анулюється за рішенням територіальних органів Міндоходів в області на підставі акта перевірки.

Порядок обрання переходу на спрощену систему оподаткування або відмови від її застосування визначено статтею 298 ПК.


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Оферта: що це та як оформити

Оферта як пропозиція укласти угоду, як використовувати оферту у ЗЕД, якими бувають оферти, структура оферти, контроферта та прийняття угоди — акцепт оферти. Публічна оферта як необхідність у діяльності інтернет-магазину. Ці та інші питання — в огляді
3682

Оперативний лізинг в Україні

Що таке оперативний лізинг та чи є різниця між ним і звичайною орендою. Про правові, податкові та бухгалтерські нюанси оперативного лізингу в Україні, документальне оформлення, визнання доходів і витрат з оперативного лізингу, облік лізингу основних засобів та інвестиційної нерухомості з урахуванням нещодавніх оновлень НП(С)БО 14 «Оренда» — все у цьому огляді
14618

Декларація з рентної плати 2025

Як скласти декларацію з рентної плати у 2025 році, про нову форму декларації 2025, приклади декларацій з ренти за користування надрами (з видобутком і без видобутку корисних копалин), а також з ренти за використання лісових ресурсів — у консультації
52090

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді