Робоча ситуація дня: Обліковуємо витрати на технічне обслуговування РРО

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Як обліковувати витрати на технічне обслуговування РРО?

Як обліковувати витрати на технічне обслуговування РРО?

Статтею 12 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» від 06.07.1995 № 265/95-ВР (далі — Закон № 265) та пунктом 4 Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.05.2004 № 601, встановлено, що операції з ремонту, технічного обслуговування, уведення в експлуатацію проводить центр сервісного обслуговування на підставі договорів, укладених з власниками РРО. Із вищезазначеного випливає, що власними силами ремонтувати та обслуговувати РРО не дозволяється.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

У бухгалтерському обліку витрати на технічне обслуговування РРО включаються до складу витрат звітного періоду (п. 15 П(С)БО 7). Оскільки РРО використовується для продажу товарів та послуг, витрати на їх технічне обслуговування слід включати до складу витрат на збут та обліковувати за дебетом рахунку 93.

У податковому обліку такі витрати включаються до складу витрат на утримання основних засобів або МНМА, пов’язаних зі збутом (пп. «д» пп. 138.10.3 ПК), та згідно з пунктом 138.5 ПК визнаються у періоді їх здійснення.

Ще більше робочих ситуацій ви знайдете в системі актуальних консультацій «Експертус Податки»


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронна медична документація

В еру інформаційних технологій паперові документи поступово відходять. Реформа медзакладів, окрім змін порядку фінансування, принесла й перехід на електронні медичні документи. Які з них стосуються бухгалтера КНП та яке їхнє майбутнє — розбираємо
4471

Ліцензійний договір

Що таке ліцензійний договір, які істотні умови ліцензійного договору, як такий договір укласти — про це в огляді
18061

Ліцензування підприємства: правила, відповідальність, бухгалтерський облік

Хочете почати торгівлю алкоголем чи стати туроператором, відкрити стоматкабінет? А може є потреба зберігати на території підприємства пальне? Ну що ж, вам доведеться отримати спеціальний дозвіл — ліцензію. Про ліцензування окремих видів господарської діяльності мова піде в сьогоднішній консультації: види діяльності, документи, загальні правила, зміни 2025, відповідальність, штрафи й особливості бухгалтерського обліку за НП(С)БО та МСФЗ
22235

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді