Як обліковувати витрати на технічне обслуговування РРО?
Статтею 12 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» від 06.07.1995 № 265/95-ВР (далі — Закон № 265) та пунктом 4 Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.05.2004 № 601, встановлено, що операції з ремонту, технічного обслуговування, уведення в експлуатацію проводить центр сервісного обслуговування на підставі договорів, укладених з власниками РРО. Із вищезазначеного випливає, що власними силами ремонтувати та обслуговувати РРО не дозволяється.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
У бухгалтерському обліку витрати на технічне обслуговування РРО включаються до складу витрат звітного періоду (п. 15 П(С)БО 7). Оскільки РРО використовується для продажу товарів та послуг, витрати на їх технічне обслуговування слід включати до складу витрат на збут та обліковувати за дебетом рахунку 93.
У податковому обліку такі витрати включаються до складу витрат на утримання основних засобів або МНМА, пов’язаних зі збутом (пп. «д» пп. 138.10.3 ПК), та згідно з пунктом 138.5 ПК визнаються у періоді їх здійснення.
Ще більше робочих ситуацій ви знайдете в системі актуальних консультацій «Експертус Податки»
Річна премія — це винагорода за результатами роботи за рік. Інколи її називають тринадцятою зарплатою. Законодавство детально питання нарахування премій не врегульовує і роботодавець має певну свободу. У консультації — як нараховується річна премія, які є види, їхнє оподаткування, вплив розрахунку середньої зарплати для відпускних, лікарняних та інших виплат
Міжнародний день бухгалтера, або Міжнародний день бухгалтерії — професійне свято бухгалтерів, яке відзначаємо щорічно 10 листопада. Тобто вже невдовзі :) Спеціально до свята ми підготували для вас п'ять порад, як незвично провести цей день
Податкова оприлюднила оновлений довідник податкових пільг станом на 01.10.2025. Там знайдете перелік пільг із податку на прибуток, оподаткування неприбуткових установ й організацій, плати за землю, ПДВ, державного мита тощо
Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2025 році з огляду на воєнний стан
Чому престижні компанії беруть на роботу менш досвідчених бухгалтерів? Як довести керівнику підприємства, що ви висококваліфікований бухгалтер, якому треба платити достойну зарплатню? Тримайте лайфхаки