Міністерством доходів і зборів України та Пенсійним фондом України узгоджено питання координації спільних дій територіальних органів обох відомств під час проведення позапланових перевірок у зв’язку з припиненням юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця.
Під час проведення таких перевірок територіальні органи МДЗ використовуватимуть надані територіальними органами ПФУ відомості про платників єдиного внеску, зокрема, стосовно подання ними звітності щодо сум нарахованого єдиного внеску, повноти та своєчасної сплати єдиного внеску.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Це дасть змогу не допустити втрат із надходження єдиного внеску на період до нормативно-правового врегулювання порядку обміну інформацією між МДЗ та ПФУ.
Нагадаємо, 11.08.2013 набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв’язку з проведенням адміністративної реформи» від 04.07.2013 № 406-VII, спрямований на вдосконалення податкової та митної політики у зв’язку із створенням Міністерства доходів і зборів України, врегулювання інструментарію адміністрування обов’язкових платежів.
У межах адміністративної реформи питання адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування передано до сфери компетенції органів МДЗ. Водночас у компетенції Пенсійного фонду України та його органів залишаються такі функції, як ведення реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, здійснення контролю за достовірністю персоніфікованих даних як підстави для визначення розміру соціальних виплат. Крім того, органи Фонду мають завершити процедури адміністрування єдиного внеску, розпочаті на момент набрання чинності Законом.