Штрафи-2024: несвоєчасне подання звітності та несплата податків СКАЧАТИ ТАБЛИЦЮ
Зміни передбачають удосконалення підходів щодо:
- мінімального обсягу заходів, які повинен здійснити тимчасовий адміністратор для забезпечення збереження активів, документів, інформації, систем обліку та реєстрації, баз даних страховика, кредитної спілки;
- порядку укладання договорів з незалежними експертами (зовнішніми тимчасовими адміністраторами);
- орієнтовного переліку витрат, які тимчасовий адміністратор може включати в кошторис витрат тимчасової адміністрації;
- порядку розгляду кошторису витрат тимчасової адміністрації Нацбанком;
- процедури дострокового припинення повноважень тимчасового адміністратора;
- процедури надання згоди кандидатом на призначення тимчасовим адміністратором бути призначеним тимчасовим адміністратором;
- порядку обчислення заробітної плати тимчасового адміністратора.
Крім того, змінами уточнили порядок участі керівників об’єктів нагляду під час розгляду питання про застосування заходів НБУ.
Відповідні зміни внесли до:
- Положення про порядок призначення, здійснення та припинення тимчасової адміністрації страховика, кредитної спілки, затвердженого постановою НБУ від 23.12.2023 № 178;
- Положення про застосування Національним банком України коригувальних заходів, заходів раннього втручання, заходів впливу у сфері державного регулювання діяльності на ринках небанківських фінансових послуг, затвердженого постановою НБУ від 25.12.2023 № 183;
- Положення про здійснення безвиїзного нагляду за діяльністю з надання фінансових та супровідних послуг, затвердженого постановою НБУ від 14.12.2023 № 162;
- Положення про сертифікацію осіб на право здійснення тимчасової адміністрації небанківської фінансової установи, затвердженого постановою НБУ від 21.12.2020 № 162.
Зазначені зміни затвердив Нацбанк постановою «Про затвердження Змін до деяких нормативно-правових актів Національного банку України» від 31.10.2024 № 130. Документ набирає чинності з 05.11.2024.