ДПС визначила порядок взаємодії комплаєнс-менеджера з «білими» платниками

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Платник із «Клубу білого бізнесу» за власним вибором обиратиме спосіб взаємодії з комплаєнс-менеджером (в усній формі, а також з використанням засобів дистанційного зв’язку, у тому числі в режимі відеоконференції)

ДПС визначила порядок взаємодії комплаєнс-менеджера з «білими» платниками

Наказ ДПС від 31.10.2024 № 788

Нагадуємо, що Мінфін наказом від 07.10.2024 № 495 затвердив Порядок формування та оприлюднення переліку платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства.

Документ ухвалений на виконання Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей податкового адміністрування під час воєнного стану для платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства» від 18.06.2024 № 3813-IX.

Документ визначає порядок розрахунку критеріїв для включення платників допереліку платників з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства (далі — Перелік).

Платники, які увійдуть до Переліку, отримуватимуть низку переваг у податковому адмініструванні на час воєнного стану. Це, зокрема:

Для таких платників також спрощують механізм взаємодії з податковою службою, оскільки за кожним з них буде закріплений комплаєнс-менеджер з метою підвищення якості обслуговування.

З порядком формування та оприлюднення переліку платників з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства можете на сайті Мінфіну.

А от для забезпечення порядку взаємодії комплаєнс-менеджера з платниками, включеними до Переліку, ДПС видала наказ «Про організацію діяльності комплаєнс-менеджера з платником податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства» від 31.10.2024 № 788.

Документом:

  • затвердили порядок організації діяльності комплаєнс-менеджера;
  • визначили особливості його взаємодії з платником та відповідальність
  • окреслили способи комунікацій платника з комплаєнс-менеджером та порядок проведення онлайн-комунікації в режимі відеоконференції.
додаток


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Коли виникає податкова застава та як її позбутися

Несплата, прострочення податкових платежів. Що далі? Звичайно, це вже та ситуація, яку краще не допускати. Однак у господарському житті все можливо, як свідомо, так і через необачність. А далі — податкова застава, з першого ж дня податкового боргу. Що це значить? Які обмеження на операції з майном підприємства виникають та як позбутися податкової застави? Відповіді на питання — у цьому огляді
20916

Індивідуальна податкова консультація: навіщо потрібна, як отримати

Індивідуальна податкова консультація — це ваш порятунок чи проблема? У кожній ситуації своя відповідь на це запитання. Та перш ніж ухвалити рішення подати запит про ІПК, зважте всі «за» і «проти». А ми вам у цьому допоможемо
11337

Клуб білого бізнесу: які переваги статусу учасника

Розглянемо, як функціонує Клуб білого бізнесу. Особливу увагу приділимо перевагам, ризикам та зобов’язанням учасників. Проаналізуємо причини, через які частину підприємств у переліку приховують
2856

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді