ДПС визначила порядок взаємодії комплаєнс-менеджера з «білими» платниками

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Платник із «Клубу білого бізнесу» за власним вибором обиратиме спосіб взаємодії з комплаєнс-менеджером (в усній формі, а також з використанням засобів дистанційного зв’язку, у тому числі в режимі відеоконференції)

ДПС визначила порядок взаємодії комплаєнс-менеджера з «білими» платниками

Наказ ДПС від 31.10.2024 № 788

Нагадуємо, що Мінфін наказом від 07.10.2024 № 495 затвердив Порядок формування та оприлюднення переліку платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства.

Документ ухвалений на виконання Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей податкового адміністрування під час воєнного стану для платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства» від 18.06.2024 № 3813-IX.

Документ визначає порядок розрахунку критеріїв для включення платників допереліку платників з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства (далі — Перелік).

Платники, які увійдуть до Переліку, отримуватимуть низку переваг у податковому адмініструванні на час воєнного стану. Це, зокрема:

Для таких платників також спрощують механізм взаємодії з податковою службою, оскільки за кожним з них буде закріплений комплаєнс-менеджер з метою підвищення якості обслуговування.

З порядком формування та оприлюднення переліку платників з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства можете на сайті Мінфіну.

А от для забезпечення порядку взаємодії комплаєнс-менеджера з платниками, включеними до Переліку, ДПС видала наказ «Про організацію діяльності комплаєнс-менеджера з платником податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства» від 31.10.2024 № 788.

Документом:

  • затвердили порядок організації діяльності комплаєнс-менеджера;
  • визначили особливості його взаємодії з платником та відповідальність
  • окреслили способи комунікацій платника з комплаєнс-менеджером та порядок проведення онлайн-комунікації в режимі відеоконференції.
додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Статті за темою

Усі статті за темою

Коли виникає податкова застава та як її позбутися

Несплата, прострочення податкових платежів. Що далі? Звичайно, це вже та ситуація, яку краще не допускати. Однак у господарському житті все можливо, як свідомо, так і через необачність. А далі — податкова застава, з першого ж дня податкового боргу. Що це значить? Які обмеження на операції з майном підприємства виникають та як позбутися податкової застави? Відповіді на питання — у цьому огляді
22080

Великі платники податків: нові критерії та вимоги у 2025 році

Що означає бути великим для цілей оподаткування? Що змінюється у підприємства після набуття статусу великого платника податків і куди тоді подається звітність? Розглянемо ці та інші питання у огляді
19658

Індивідуальна податкова консультація: навіщо потрібна, як отримати

Індивідуальна податкова консультація — це ваш порятунок чи проблема? У кожній ситуації своя відповідь на це запитання. Та перш ніж ухвалити рішення подати запит про ІПК, зважте всі «за» і «проти». А ми вам у цьому допоможемо
12048

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді