Наказ ДПС від 31.10.2024 № 788
Нагадуємо, що Мінфін наказом від 07.10.2024 № 495 затвердив Порядок формування та оприлюднення переліку платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства.
Документ ухвалений на виконання Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей податкового адміністрування під час воєнного стану для платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства» від 18.06.2024 № 3813-IX.
Документ визначає порядок розрахунку критеріїв для включення платників допереліку платників з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства (далі — Перелік).
Платники, які увійдуть до Переліку, отримуватимуть низку переваг у податковому адмініструванні на час воєнного стану. Це, зокрема:
- мораторій на проведення документальних перевірок, окрім деяких їх видів;
- скорочення строків камеральних та документальних перевірок при отриманні бюджетного відшкодування;
- скорочення строків надання індивідуальних податкових консультацій тощо.
Для таких платників також спрощують механізм взаємодії з податковою службою, оскільки за кожним з них буде закріплений комплаєнс-менеджер з метою підвищення якості обслуговування.
З порядком формування та оприлюднення переліку платників з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства можете на сайті Мінфіну.
▶️ Як потрапити до «клубу білого бізнесу»
▶️ Коли зможете переглянути Перелік платників податків із високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства
▶️ Яку інформацію виноситимуть на загал і як цього уникнути
▶️ Як визначатимуть показники
▶️ Які пільги у бронюванні працівників
А от для забезпечення порядку взаємодії комплаєнс-менеджера з платниками, включеними до Переліку, ДПС видала наказ «Про організацію діяльності комплаєнс-менеджера з платником податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства» від 31.10.2024 № 788.
Документом:
- затвердили порядок організації діяльності комплаєнс-менеджера;
- визначили особливості його взаємодії з платником та відповідальність
- окреслили способи комунікацій платника з комплаєнс-менеджером та порядок проведення онлайн-комунікації в режимі відеоконференції.