Приписами пункту 57.1 Податкового кодексу України (ПК) зобов’язано платників податку на прибуток, у яких доходи, що враховуються при визначенні об’єкта оподаткування, за останній річний звітний податковий період не перевищують десяти мільйонів гривень, щомісяця сплачувати авансовий внесок з податку на прибуток
Приписами пункту 57.1 Податкового кодексу України (ПК) зобов’язано платників податку на прибуток, у яких доходи, що враховуються при визначенні об’єкта оподаткування, за останній річний звітний податковий період не перевищують десяти мільйонів гривень, щомісяця сплачувати авансовий внесок з податку на прибуток у розмірі не менше 1/12 нарахованої до сплати суми податку за попередній звітний (податковий) рік без подання податкової декларації.
Особливості провадження господарської діяльності юридичної особи можуть передбачати тимчасове призупинення діяльності або взагалі ліквідацію підприємства.
Штрафи за несвоєчасне подання чи неподання звітності
Пунктом 37.3 ПК визначено, що підставами для припинення податкового обов’язку, крім його виконання, є:
- ліквідація юридичної особи;
- смерть фізичної особи, визнання її недієздатною або безвісно відсутньою;
- втрата особою ознак платника податку, які визначені ПК;
- скасування податкового обов’язку у передбачений законодавством спосіб.
- Тому тимчасове призупинення господарської діяльності юридичної особи не звільняє такого платника податку від виконання його податкового обов'язку зі сплати авансових внесків з податку на прибуток.
Натомість, ліквідація юридичної особи є підставою для припинення сплати авансових внесків. Як зазначило МДЗ в листі від 22.04.2013 № 1291/6/99-99-19-03-02-15, «підприємство, що підпадає під дію пункту 57.1 ПК та розпочало процедуру ліквідації, припиняє сплачувати авансові внески у звітному місяці, у якому подається ліквідаційний баланс. Нараховані таким платником авансові внески враховуються у зменшення задекларованих зобов’язань у ліквідаційній декларації з податку на прибуток, що подається платником на відповідну дату звітного року».
Розглянемо, чим є цільове призначення земельної ділянки та види її використання, як змінити цільове призначення земельної ділянки, наприклад сільськогосподарської. Також розглянемо, хто та як контролює відповідність фактичного використання земельної ділянки її цільовому призначенню, яка відповідальність за порушення. Також консультація містить приклад бухгалтерського обліку такої процедури з проведеннями
Чи можна у 2026 році позбутися документів за 2020–2022 роки? Не поспішайте звільняти архівні стелажі. Після змін до статті 44 Податкового кодексу звичне правило «зберігати три роки» стосується не всіх документів. Розберімося, які бухгалтерські, податкові, кадрові та архівні документи вже можна знищити, а які ще потрібно зберігати, і від якої дати правильно відлічувати строк
Трансфертне ціноутворення — це важливий напрям податкового планування та контролю, який стосується підприємств, які мають операції з нерезидентами на значні суми, особливо з країнами, які мають статус офшорів. Коли й який із наявних п’яти методів трансфертного ціноутворення використовувати, їхні переваги і недоліки, особливості сировинних контрольованих операцій, пропорційне коригування, а також практика податкових перевірок трансфертного ціноутворення — в огляді
Форма № 14-ЗЕЗ (квартальна) — це один зі статзвітів, що подають експортери у разі провадження зовнішньоекономічної діяльності. Актуальний бланк звіту та інструкція його заповнення — у статті
Валютні обмеження 2026 року — які вони у період дії воєнного стану. Розглянемо також облік валютних операцій на прикладах придбання та продажу іноземної валюти 2026