Внесено зміни до деяких наказів Мін’юсту щодо удосконалення правового регулювання у сфері захисту персональних даних. Зокрема, уточнено, що обробка персональних даних може здійснюватися повністю або частково із застосуванням автоматизованих засобів у складі інформаційної (автоматизованої) системи та/або у формі картотек із застосуванням неавтоматизованих засобів. При цьому складовою процесу обробки персональних даних є їх збирання, що передбачає підбір чи впорядкування відомостей про фізичну особу. У момент збору персональних даних або у випадках, передбачених законом, протягом 10-ти робочих днів з дня збору персональних даних суб’єкт персональних даних повідомляється про володільця персональних даних, склад та зміст зібраних персональних даних, права такого суб’єкта, мету збору персональних даних та осіб, яким передаються його персональні дані. Крім цього, у новій редакції викладено: 1) форму заяви про реєстрацію бази персональних даних; 2) форму заяви про внесення змін до відомостей Державного реєстру баз персональних даних. Зазначені форми доповнили новими розділам: «Інформація про третіх осіб, яким передаються персональні дані» та «Інформація про транскордонну передачу персональних даних». Нагадаємо, що прийнято Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення системи захисту персональних даних» від 03.07.2013 № 383-VII, яким скасовується поняття «реєстрація баз персональних даних». Замість цієї процедури з 01.01.2014 для володільців персональних даних вводиться новий обов’язок — повідомляти Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини про обробку персональних даних, яка становить особливий ризик для прав і свобод суб’єктів персональних даних. До кінця цього року, володільці у встановленому порядку зобов’язані й надалі реєструвати бази персональних даних та повідомляти про зміни цих даних, але вже за новими формами заяв. Наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування.
Статті за темою
Усі статті за темоюЕлектронна медична документація
В еру інформаційних технологій паперові документи поступово відходять. Реформа медзакладів, окрім змін порядку фінансування, принесла й перехід на електронні медичні документи. Які з них стосуються бухгалтера КНП та яке їхнє майбутнє — розбираємо
4470
Ліцензійний договір
Що таке ліцензійний договір, які істотні умови ліцензійного договору, як такий договір укласти — про це в огляді
18060
План-графік податкових перевірок на 2025 рік
Станом на 26.06.2025 ДПС оновила план-графік податкових перевірок 2025. У статті скачаєте актуальний план-графік податкових перевірок 2025
204275
Чи правомірна співпраця між КНП і ФОП
Розгалядаємо, чи має право КНП надавати ФОПам платні медичні послуги, та чи може ФОП орендувати в КНП приміщення або обладнання
33
Ліцензування підприємства: правила, відповідальність, бухгалтерський облік
Хочете почати торгівлю алкоголем чи стати туроператором, відкрити стоматкабінет? А може є потреба зберігати на території підприємства пальне? Ну що ж, вам доведеться отримати спеціальний дозвіл — ліцензію. Про ліцензування окремих видів господарської діяльності мова піде в сьогоднішній консультації: види діяльності, документи, загальні правила, зміни 2025, відповідальність, штрафи й особливості бухгалтерського обліку за НП(С)БО та МСФЗ
22223