Податкову соціальну пільгу застосовують до всієї заробітної плати за місяць

Платник податку на доходи фізичних осіб має право зменшити суму загального місячного оподатковуваного доходу, що отримує від одного роботодавця у вигляді заробітної плати (інших прирівняних до неї відповідно до законодавства виплат, компенсацій та винагород), якщо його розмір не перевищує суми, що дорівнює розміру місячного прожиткового мінімуму, чинного для працездатної особи на 01 січня звітного податкового року, помноженого на 1,4 та округленого до найближчих 10 грн. У 2025 році — 4 240 грн (3 028 грн × 1,4).
У разі перевищення місячної заробітної плати понад встановлений граничний розмір, питання надання податкової соціальної пільги не розглядають, незалежно від категорії платника податку, що її одержує.
Таким чином, податкову соціальну пільгу застосовують до всієї заробітної плати за місяць, а не до її частини, тобто авансу.
За інформацією ДПС у Житомирській області
Роботодавці мають добру традицію дарувати своїм працівникам та їхнім дітям подарунки у негрошовій формі, особливо — напередодні зимових свят. Розберемо, які особливості оподаткування подарунків працівникам у натуральній формі
Податкова знижка 2026 допоможе повернути частину ПДФО. Ви можете врахувати витрати на навчання, іпотеку чи страхування життя. Розповідаємо, хто має право на знижку, які документи подати та як відобразити податкову знижку у декларації
Відпустка за свій рахунок та простій — реалії військового стану. Щоб уникнути фінансових «сюрпризів» та бездоганно заповнити об’єднаний звіт, консультація стане вашим незамінним помічником з практичними кейсами та детальними прикладами
Довідка про доходи може знадобитися працівникові будь-коли. За якою формою видавати довідку про доходи та в яких випадках, підкажемо у консультації
Консультація допоможе правильно облікувати страхові внески та оподаткувати вартість медичного страхування у вигляді страхових платежів, які сплачуються за рахунок витрат роботодавця