Нова форма фіскального касового чека: обов’язкові реквізити

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Оновлені форми та зміст розрахункових документів діятимуть з 1 березня 2025 року

Нова форма фіскального касового чека: обов’язкові реквізити

Нагадуємо, що згідно з наказом Мінфіну від 22.11.2024 № 601 (далі — наказ № 601) внесли зміни до наказу від 21.01.2016 № 13. Зокрема, до Положення про форму та зміст розрахункових документів/електронних документів, Порядку подання звітності, пов’язаної із використанням книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок) та Інструкції щодо заповнення Звіту про використання книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок) за формою № ЗВР-1.

Зокрема, змінами:

  • надали можливість зазначати у фіскальному касовому чеку спрощену назву товару та використовувати для визначення групи товарів чи послуг Державний класифікатор продукції та послуг (ДК 016:2010);
  • визначили ідентифікатор електронної марки акцизного податку / серійний номер електронної марки акцизного податку обов’язковим реквізитом розрахункового документа при роздрібній торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами та рідинами, що використовують в електронних сигаретах;
  • доповнили форми розрахункових документів реквізитами паспортного документа та інформацією, необхідною для контролю обсягів проданих тютюнових виробів та алкогольних напоїв (для магазинів безмитної торгівлі);
  • визначили поняття «платіжний термінал, з’єднаний з реєстратором розрахункових операцій/програмним реєстратором розрахункових операцій» та «платіжний термінал, поєднаний з реєстратором розрахункових операцій/програмним реєстратором розрахункових операцій»;
  • внесли низку виправлень з метою термінологічної узгодженості наказу Мінфіну від 21.01.2016 № 13 з нормами іншого законодавства, зокрема законодавства у сфері платіжних послуг.

Наказ про видачу з каси коштів під звіт

Наказ № 601 опублікували в «Офіційному віснику» від 10.01.2025. Він набрав чинності з дня, наступного за днем його офіційного опублікування. Отже, перелічені вище зміни діють з 11.01.2025.

Водночас, Мінфін наказом від 30.12.2024 № 674 вніс зміни до пункту 4 наказу № 601, якими відтермінував запровадження нових вимог до форми та змісту розрахункових документів.

Так, вказаними змінами продовжили до 1 березня 2025 року перехідний період для запровадження нових вимог до форми та змісту розрахункових документів, затверджених наказом № 601.

За інформацією ДПС у Чернівецькій області

додаток

👇 Святкова пропозиція

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

ФОП-єдинник перевищив ліміт: чи потрібно застосовувати РРО

Чи є зараз ліміт доходу для ФОП, який дозволяє не встановлювати РРО/пРРО? Чи можна ФОП не встановлювати РРО/пРРО, якщо клієнти розраховуються безготівково — платіжними картками, зокрема через систему WayForPay, LiqPay чи подібні?
4154

Наказ про ліміт каси: зразок і правила встановлення

Ліміт каси і строки здавання готівки до банку встановлюють підприємства, що проводять операції з готівкою. Підприємство мусить розробити і затвердити внутрішній документ (наказ) про порядок розрахунку ліміту каси підприємства і своїх відокремлених підрозділів. Зразок наказу про встановлення ліміту каси знайдете у статті
39501

Інтернет-торгівля і РРО: коли потрібен касовий апарат при онлайн-продажах

Сучасну торгівлю уже не можна уявити без електронних технологій. Інтернет-магазини, мобільні застосунки, оплата банківською карткою, використання для розрахунку Інтернет-банкінгу. А ще є електронні гроші та криптовалюти. Коли тут треба РРО/пРРО і фіскальний чек? У чому відмінність використання РРО/пРРО для накладеного платежу (післяплати) через Укрпошту та Нову пошту, кур’єра. Відповіді на ці питання з урахуванням позиції ДПС — у консультації
23090

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді