Термін перебронювання працівників продовжать до 31 березня

Автор
експерт з обліку та оподаткування
Уряд продовжить строки перебронювання працівників та оновить критерії критичності для підприємств

Термін перебронювання працівників продовжать до 31 березня

Кабмін планує продовжити процедуру перебронювання та надання компаніям статусу критичності до 31 березня 2025 року.

Нові критерії критичності діятимуть з 1 березня.

Про це під час пресконференції «Україна Рік-2025» повідомили Премʼєр-міністр Денис Шмигаль та перша віцепремʼєрка-Міністерка економіки України Юлія Свириденко.

Нагадуємо, раніше Кабмін автоматично подовжив на один місяць бронювання від мобілізації, що діяли станом на 19.12.2024 (дата здійснення наймасштабнішої кібератаки на держреєстри), але не довше, ніж до 28.02.2025. Раніше Європейська Бізнес Асоціація зверталась до КМУ з проханням продовжити чинні бронювання на 2 місяці та змістити крайній термін оновлення критичності до 30 квітня.

За інформацією Урядової гарячої лінії


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Ліквідаційний звіт за 2025 рік: як скласти та подати ФОП-єдиннику

У консультації — про один з етапів припинення бізнесу фізособою-підприємцем, який є платником єдиного податку групи 1, 2 чи 3. Як скласти останню декларацію з єдиного податку з Додатком з ЄСВ, коли сплатити податок і ЄСВ, зразок заповнення ліквідаційної декларації і Додатка з ЄСВ
50922

Форма № 3-торг квартальна

Один із квартальних статзвітів — форма № 3-торг. Актуальний бланк та інструкцію щодо заповнення у 2025 році знайдете у статті
4863

Оплачуємо відпустку суміснику

Сумісники мають право на відпустку. Однак правила її надання та оплати мають особливості. Якої тривалості надати відпустку суміснику та як її оплатити — у статті
118747

Розраховуємося із сумісниками за новими вимогами

Сумісництво — це виконання, крім своєї основної, іншої роботи на умовах трудового договору. Якщо працівник працює за двома посадами на одному підприємстві — це внутрішнє сумісництво, якщо на різних — зовнішнє. Щоб працевлаштуватися зовнішнім сумісником, отримувати згоду керівника за основним місцем роботи не потрібно
26542

Форма ведення обліку товарних запасів ФОП: як організувати

Товарний облік — звична річ для ФОПів. Та чи впевнені ви, що організували облік товарних запасів в усіх необхідних випадках? Проаналізуємо нормативку, наголосимо на документації, розберемо практичні ситуації
47300

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді