Укрдержреєстр роз’яснив порядок засвідчення копій документів, необхідних для проведення держреєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
Нагадаємо, що для зазначеної держреєстрації заявник разом із відповідною заявою подає держреєстратору прав, нотаріусові:
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
- оригінали документів, визначені чинним законодавством;
- їх належно засвідчені копії;
- документ, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Державного реєстру прав;
- документ про сплату державного мита.
Копії документів можуть засвідчувати:
1) нотаріус або посадова особа органу місцевого самоврядування (для юр- та фізосіб). Напис про засвідчення документа складається із слів «Згідно з оригіналом», найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії і проставляється нижче реквізиту документа «Підпис». Напис про засвідчення копії скріплюється печаткою із зазначенням на ній найменування відповідної установи (без зображення герба) або печаткою структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) установи;
2) уповноважена особа (керівник) державного органу, підприємства за місцем роботи, навчання, проживання чи лікування громадянина (для юросіб). Порядок засвідчення аналогічний вищезазначеному;
3) фізична особа (для фізосіб).
Фізособа може засвідчити копію документа за умови, що документ «стосується» цієї особи. На таких копіях проставляється особистий підпис особи, яка засвідчує копію, її ініціали та прізвище, з відміткою «Згідно з оригіналом», дата засвідчення копії.