На бланку авансового звіту передбачено підпис бухгалтера. На підприємстві працює два бухгалтери, один з яких — головний. Чи обов’язково затверджувати підпис бухгалтера, який веде підзвітних осіб, підписом головного бухгалтера, тобто ставити два підписи? Чи повинен підпис головного бухгалтера бути першим?
На бланку авансового звіту передбачено підпис бухгалтера. На підприємстві працює два бухгалтери, один з яких — головний. Чи обов’язково затверджувати підпис бухгалтера, який веде підзвітних осіб, підписом головного бухгалтера, тобто ставити два підписи? Чи повинен підпис головного бухгалтера бути першим?
Авансовий звіт БЛАНК
Порядок підписання документів визначає керівник.
Частиною другою пункту 5 Порядку складання Звіту про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт, затвердженого наказом Мінфіну від 05.12.2012 №1276 (далі — Порядок №1276), визначено, що графи звіту «Звіт перевірено», «Залишок унесений (перевитрата видана) у сумі за касовим ордером», бухгалтерські проводки, а також розрахунок суми утриманого податку за несвоєчасно повернуті витрачені кошти на відрядження або під звіт заповнюються особою, яка надала такі кошти. Графа «Звіт затверджено» підписується керівником (податковим агентом).
Отже, оскільки нормами Порядку №1276 конкретно не встановлено, що Звіт про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт (авансовий звіт), має підписувати головний бухгалтер підприємства, то його підписує той бухгалтер, на якого за рішенням керівника підприємства покладено такі обов’язки.
Звільнення працівника — питання не тільки кадрове, але й бухгалтерське. Адже бухгалтер бере участь в оформленні звільнення працівника й долучається до кадрових документів. У консультації — про бухгалтерський погляд на звільнення, зразок наказу про звільнення та заяви на звільнення працівника
Мінфін підготував проєкт Бюджетної декларації на 2026-2028 рік, яка передбачає збільшення соціальних стандартів. Якою буде мінімальна заробітна плата у 2026 році та на які показники вона вплине — розраховуємо
Дисконтування з’явилося у практиці бухгалтерів порівняно недавно — після змін у НП(С)БО. Що це таке, як визначити ставку дисконту, як впливає на податки та як обліковувати — зібрали пояснення й приклади. Також розповідаємо, коли дисконтування не потрібне
Невикористану відпустку можна замінити грошима. Проте за певних умов. З’ясуємо, як та коли виплачується компенсація за невикористану відпустку, як її розрахувати за різних ситуацій. Розглянемо порядок оподаткування та обліку компенсації невикористаної відпустки
Професійні свята завжди мають особливе значення, адже це гарна нагода відзначити працю фахівців. А коли до таких подій додають ще й грошову подяку — вдвічі більша приємність. Дізнайтеся, як правильно оподаткувати та показати у звітності винагороду. На прикладах потренуєтеся враховувати премію до середньої зарплати для різних виплат