Податківці нагадали, що ними було запроваджено ряд електронних сервісів для платників податків, зокрема:
- «Інформаційне повідомлення про заборгованість з податків, зборів (обов’язкових платежів)», яким передбачено надсилання на e-mail платника податків, що має податковий борг перед бюджетом, каналами сучасних інформаційних технологій відповідних інформаційних повідомлень;
- «Довідка про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів)», яким передбачено надсилання платникам податків в електронному вигляді засобами електронного зв’язку документу, що підтверджує відсутність заборгованості за податками перед бюджетом на підставі наданої ними електронної заяви;
- «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера», який розміщено на головній сторінці офіційного веб-порталу ДПС (www.sts.gov.ua), надає можливість on-line перевірки перебування на обліку в органі Державної податкової служби та стану розрахунків такого платника податків з бюджетом.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Також податківці зазначили, що для інформаційної підтримки та технічної допомоги платникам податків з питань надіслання ними в електронній формі податкової звітності та податкових накладних в ДПС створено загальнодержавний call-центр, скористатись яким можна безкоштовно зі стаціонарного телефону за номером: 0-800-501-007 (вибравши напрямок 7).
Разом з тим, з метою надання практичної допомоги на офіційному веб-порталі ДПС (www.sts.gov.ua) за адресою: Головна\Електронна звітність\Платникам податків про електронну звітність\Документи користувача розміщено перелік відповідальних осіб в органах ДПС, які надають практичну допомогу з користування програмним забезпеченням Системи формування та подання до органів ДПС засобами телекомунікаційного зв’язку податкової звітності, податкових накладних та реєстрів податкових накладних в електронному вигляді, та відповідальних осіб за приймання звітності.