На порталі Дія.Бізнес запрацює онлайн-кабінет підприємця

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Автор
експерт з обліку та оподаткування, Київ
Підприємці отримуватимуть персоналізовані push-сповіщення в застосунку Дія про програми підтримки, гранти та пільгові кредити, які найбільше потрібні їх сфері бізнесу

На порталі Дія.Бізнес запрацює онлайн-кабінет підприємця

Незабаром дані з Маркетплейсу фінансових можливостей на порталі Дія.Бізнес будуть доступні в застосунку Дія у вигляді push-сповіщень. Підприємці отримуватимуть персоналізовані пропозиції — саме ті програми підтримки, які найбільше відповідають їхньому профілю. Це допоможе бізнесу швидше знаходити актуальні можливості для зростання й заощаджувати час.

Уряд ухвалив постанову про реалізацію протягом двох років експериментального проєкту з упровадження та функціонування електронної системи підтримки підприємництва «Онлайн-кабінет підприємця» з персоналізованими рекомендаціями для малого й середнього бізнесу.

Також затвердили Порядок реалізації проєкту. Документ регламентує впровадження електронної системи підтримки підприємництва.

Як це працює:

  • Підприємці отримуватимуть push-сповіщення в Дії та зможуть одразу перейти до відповідного розділу на порталі Дія.Бізнес.
  • Щоб отримувати персоналізовані рекомендації, підприємець може добровільно поділитися даними з Дія.Бізнес через шеринг документів у Дії.
  • Система використовуватиме знеособлені дані з ДПС й Мін’юсту для автоматичного групування бізнесів і кращого розуміння їхніх потреб.

Окрім рекомендацій, онлайн-кабінет підприємця дасть змогу:

  • збирати зворотний зв’язок і вимірювати задоволеність користувачів;
  • відстежувати вплив державної підтримки на розвиток бізнесу.

Онлайн-кабінет підприємця працюватиме в пілотному форматі протягом двох років. Його адмініструватиме Офіс з розвитку підприємництва та експорту.

Функціонал онлайн-кабінету підприємця вже створений і проходить технічне тестування. Після завантаження необхідних даних його офіційно запустять. Це рішення суттєво спростить доступ підприємців до фінансування та програм підтримки — особливо для мікро- й малого бізнесу.

Проєкт «Онлайн-кабінет підприємця» реалізується координатором — Мінцифри спільно з Мінюстом, ДПС, Офісом з розвитку підприємництва та експорту й ДП Дія.

Електронна система підтримки підприємництва з персоналізованими рекомендаціями для малого та середнього бізнесу є однією з активностей у межах проєкту Good Governance Fund «Ревіталізація бізнесу для сталого зростання», який фінансує UK International Development від уряду Великої Британії. Імплементатори проєкту — Abt Global та Київська школа економіки.

За інформацією Мінцифри

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Статті за темою

Усі статті за темою

ЄСВ для ФОПів у 2026 році: хто сплачує, хто звільнений і який розмір внеску

Питання сплати ЄСВ для ФОПів у 2026 році знову стає актуальним. Воєнна пільга, яка звільняла підприємців від внеску за себе, не діятиме. Тож ФОПам доведеться повернутися до повних нарахувань — окрім тих, хто має законні підстави для звільнення. Розбираємо, хто у 2026 році сплачуватиме ЄСВ, кого звільнять, і який буде мінімальний внесок
2591

Допомога по частковому безробіттю 2025: хто має право та як оформити

Скорочення чи повна зупинка виробництва, зменшення обсягів замовлень — все це може бути причиною зниження розміру зарплат працівників, а у підприємців — скорочення доходу. Є спосіб компенсувати такі втрати — це допомога по частковому безробіттю. На яких умовах її надають, як її розрахувати та отримати, облікувати та оподаткувати — у консультації
11630

РРО для ФОП у 2025 році: коли обов’язковий і що перевірятиме податкова

РРО для ФОПів — одна з найгарячіших тем 2025 року. Помилки тут коштують дорого: штрафи сягають десятків тисяч гривень. Розбираємось, коли касовий апарат обов’язковий, кого перевірятиме податкова і хто має право працювати без нього
135873

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді