Для покращення якості та оперативності обслуговування громадян з 01.10.2012 у Пенсійному фонді України розпочав діяти веб-портал електронних послуг.
Веб-портал забезпечує надання громадянам України таких електронних послуг:
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
- реєстрація користувачів на веб-порталі;
- доступ до розміщеної на веб-порталi інформації (про умови, порядок призначення, перерахунку та виплати пенсій, зразки заяв, запитів на інформацію, інших документів, необхідних для призначення та перерахунку пенсій, виплати допомоги на поховання, тощо);
- доступ громадян до інформації про стан відомостей про застраховану особу, пенсійних виплат, обробки звіту, поданого в електронному вигляді, стан взаєморозрахунків за зобов’язаннями платника (за умови реєстрації особи в базі даних веб-порталу);
- взаємодія громадян із територіальними органами ПФУ з питань документообігу у електронному вигляді;
- одержання іншої необхідної довідкової інформації (місцезнаходження, телефони територіальних органів ПФУ, новини тощо).
Щоб стати користувачем електронних послуг достатньо один раз звернутися до територіального управління ПФУ за місцем проживання або перебуванням на обліку із заявою (за наявності паспорта та ідентифікаційного номеру) та отримати персональний реєстраційний код доступу до веб-порталу.
Адреса веб-порталу електронних послуг ПФУ: portal.pfu.gov.ua.
