Затверджено Порядок роботи з електронними документами через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади з використанням електронного цифрового підпису. Він встановлює загальні правила створення, відправлення, передавання, одержання, оброблення, використання та зберігання електронних документів і електронних копій паперових документів, на які накладено електронний цифровий підпис та які не містять інформацію з обмеженим доступом, через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади. Правила стосуються Секретаріату КМУ, міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органів виконавчої влади.
Документи постійного та тривалого (понад 10 років) зберігання створюються одночасно в паперовій та електронній формах. Строк зберігання електронних документів повинен відповідати строку, встановленому законодавством для відповідних документів на паперових носіях.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування.