С 1 сентября размер минимальной зарплаты составляет 5000 грн (Закон Украины «О внесении изменений в Закон Украины «О Государственном бюджете Украины на 2020 год» от 25.08.2020 №822-их).

Итак, с 1 сентября минимальный
размер ЕСВ составляет 1100 грн в месяц (5000 грн х 22%). То есть, 3300 грн за квартал.
Напоминаем, с января 2020 минимальная заработная плата - 4723 грн; минимальный размер ЕСВ в месяц за январь-август 2020 - 1039.06 грн.
Законодавець пообіцяв не штрафувати за ЄСВ-порушення під час карантину. Та схитрував нормотворець чи недогледів, але залишив інші робочі норми, які можуть вдарити по гаманцю роботодаців. Хто і як покарає — читайте далі
По информации ГУ ГНС в Запорожской области
ФОП, який припиняє діяльність, має подати останню — ліквідаційну — декларацію. Розповідаємо, у який строк це зробити, як правильно її заповнити і що перевірити перед поданням
Відпустка за свій рахунок та простій — реалії військового стану. Щоб уникнути фінансових «сюрпризів» та бездоганно заповнити об’єднаний звіт, консультація стане вашим незамінним помічником з практичними кейсами та детальними прикладами
Усі фізособи-підприємці є платниками єдиного соціального внеску «за себе». Як відбуватиметься сплата ЄСВ ФОП у 2027 році — в огляді
Як заповнювати Податковий розрахунок щомісяця / щокварталу? У консультації — покроковий розбір нової форми, особливості подання додатків, як діяти з порожніми рядками
Із 17 липня 2026 року набрали чинності нові форми об'єднаної звітності з ПДФО, військового збору та ЄСВ, а також оновлений Порядок їх заповнення. Вперше законодавець розмежував форми звітності для юридичних осіб та самозайнятих осіб. Яку форму Податкового розрахунку повинні подавати підприємці, які особливості її заповнення, на що звернути увагу, щоб уникнути типових помилок, та які зміни необхідно врахувати під час звітування — розглянемо у статті