З 1 вересня розмір мінімальної зарплати становить 5000 грн (Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік» від 25.08.2020 №822-ІХ).

Підвищення мінімальної заробітної плати впливає на мінімальний розмір ЄСВ.
Отже, з 1 вересня мінімальний розмір ЄСВ становить 1100 грн на місяць (5000 грн х 22%). Тобто, 3300 грн за квартал.
Нагадуємо, з січня 2020 року мінімальна заробітна плата — 4723 грн; мінімальний розмір ЄСВ на місяць за січень-серпень 2020 року — 1039.06 грн.
Законодавець пообіцяв не штрафувати за ЄСВ-порушення під час карантину. Та схитрував нормотворець чи недогледів, але залишив інші робочі норми, які можуть вдарити по гаманцю роботодаців. Хто і як покарає — читайте далі
За інформацією ГУ ДПС у Запорізькій області
ФОП, який припиняє діяльність, має подати останню — ліквідаційну — декларацію. Розповідаємо, у який строк це зробити, як правильно її заповнити і що перевірити перед поданням
Відпустка за свій рахунок та простій — реалії військового стану. Щоб уникнути фінансових «сюрпризів» та бездоганно заповнити об’єднаний звіт, консультація стане вашим незамінним помічником з практичними кейсами та детальними прикладами
Усі фізособи-підприємці є платниками єдиного соціального внеску «за себе». Як відбуватиметься сплата ЄСВ ФОП у 2027 році — в огляді
Як заповнювати Податковий розрахунок щомісяця / щокварталу? У консультації — покроковий розбір нової форми, особливості подання додатків, як діяти з порожніми рядками
Із 17 липня 2026 року набрали чинності нові форми об'єднаної звітності з ПДФО, військового збору та ЄСВ, а також оновлений Порядок їх заповнення. Вперше законодавець розмежував форми звітності для юридичних осіб та самозайнятих осіб. Яку форму Податкового розрахунку повинні подавати підприємці, які особливості її заповнення, на що звернути увагу, щоб уникнути типових помилок, та які зміни необхідно врахувати під час звітування — розглянемо у статті