⚡️ ФОП: реєстрація, взяття на облік, найм працівників, припинення діяльності ⚡️
Минимальная заработная плата выросла до 5000 грн. Это привело к увеличению размера минимального страхового взноса в месяц.
Поэтому с 1 сентября минимальный ЕСВ за месяц равен 1100 грн (5000 грн х 22%). Было 1039.06 грн.

Поэтому, те ФЛП, которые уплачивают ЕСВ помесячно, в ноябре должны оплатить его сумму в размере 1100 грн за октябрь.
По информации ГУ ГНС во Львовской области
ФОП, який припиняє діяльність, має подати останню — ліквідаційну — декларацію. Розповідаємо, у який строк це зробити, як правильно її заповнити і що перевірити перед поданням
Відпустка за свій рахунок та простій — реалії військового стану. Щоб уникнути фінансових «сюрпризів» та бездоганно заповнити об’єднаний звіт, консультація стане вашим незамінним помічником з практичними кейсами та детальними прикладами
Усі фізособи-підприємці є платниками єдиного соціального внеску «за себе». Як відбуватиметься сплата ЄСВ ФОП у 2027 році — в огляді
Як заповнювати Податковий розрахунок щомісяця / щокварталу? У консультації — покроковий розбір нової форми, особливості подання додатків, як діяти з порожніми рядками
Із 17 липня 2026 року набрали чинності нові форми об'єднаної звітності з ПДФО, військового збору та ЄСВ, а також оновлений Порядок їх заповнення. Вперше законодавець розмежував форми звітності для юридичних осіб та самозайнятих осіб. Яку форму Податкового розрахунку повинні подавати підприємці, які особливості її заповнення, на що звернути увагу, щоб уникнути типових помилок, та які зміни необхідно врахувати під час звітування — розглянемо у статті