Опубликован Закон о переходе на электронные трудовые книжки

RU UA

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Зарплата: расчеты, отчетность, проверки ПОПРОБОВАТЬ БЕСПЛАТНО ⚡️

10.03.2021 года опубликован Закон Украины «О внесении изменений в некоторые законодательные акты Украины относительно учета трудовой деятельности работника в электронной форме» от 05.02.2021 № 1217-IX. Он вступает в силу через три месяца со дня его опубликования.

Опубликован Закон о переходе на электронные трудовые книжки

Закон вводит электронный учет трудовой деятельности работников в Госреестре общеобязательного государственного социального страхования.

Информацию о своей трудовой деятельности и страховой стаж граждане смогут получить в виде электронного документа через вебпортал ПФУ. Этот документ будет иметь статус официального и сможет предъявляться гражданами в форме выписки по необходимости.

Кроме того электронная трудовая книжка создаст возможность автоматического назначения пенсии по возрасту через личный электронный кабинет на вебпортал электронных услуг ПФУ

Переход на электронные трудовые книжки продлится 5 лет. В этот переходный период может применяться и бумажная, и электронная форма учета трудовой деятельности.

По желанию работника работодатель будет обязан продолжать учет трудовой деятельности в бумажной форме, однако в таком случае бумажная трудовая книжка хранится у работника.

Согласно уточнений в КЗоТ работодатель в день увольнения должен:

  • выдать работнику копию приказа (распоряжения) об увольнении;
  • произвести с ним расчет;
  • а также по требованию работника внести соответствующие записи об увольнении в трудовую книжку, что сохраняется у работника.

Закон Украины от 05.02.2021 № 1217-IX

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Статті за темою

Усі статті за темою

Оновлені довідники податкових пільг — актуальні дані на 2025 рік

Податкова оприлюднила оновлений довідник податкових пільг станом на 01.10.2025. Там знайдете перелік пільг із податку на прибуток, оподаткування неприбуткових установ й організацій, плати за землю, ПДВ, державного мита тощо
18729

Порядок ліквідації підприємства

Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2025 році з огляду на воєнний стан
98519

Чому бухгалтеру варто інвестувати в себе

Чому престижні компанії беруть на роботу менш досвідчених бухгалтерів? Як довести керівнику підприємства, що ви висококваліфікований бухгалтер, якому треба платити достойну зарплатню? Тримайте лайфхаки
1052

Лікарняні: як правильно розрахувати та виплатити

Як розрахувати лікарняні у 2025 році без помилок? Які документи перевіряти, як працює електронний лікарняний і коли ще можливий паперовий? У статті пояснюємо правила розрахунку лікарняних, показуємо приклади розрахунків і звертаємо увагу на актуальні зміни 2025 року
446769

Первинні документи: що вважають первинкою та як її оформити

Первинні документи на підприємстві: розглянемо особливості створення, прийняття, заповнення, зберігання та відображення у бухгалтерському обліку бланків первинних документів. Також зачепимо й питання збереження облікових регістрів та бухгалтерської звітності як на підприємстві, так і у ФОП
217837

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді