Материально ответственное лицо и один из членов комиссии не предоставили документов, подтверждающих профилактическую прививку против COVID-19. Впрочем, в этот период на предприятии идет ежегодная инвентаризация. То как руководителю не нарушить законодательство и обеспечить инвентаризацию на предприятии?
Проводим годовую инвентаризацию каждый год как говорится «по накатанной». Главное – оформить приказ и сформировать инвентаризационную комиссию. И вперед, считать! Впрочем, карантин уже второй год подряд сбивает с толку, подбрасывая неординарные рабочие ситуации. Так, приходится отстранять от работы невакцинированных материально ответственных лиц и члена комиссии.
 | КРАВЧЕНКО Людмила, руководитель экспертной группы Експертус: Головбух |
Имеем рабочую ситуацию: «Материально ответственное лицо и один из членов комиссии не предоставили документов, подтверждающих профилактическую прививку против COVID-19. Но в этот период на предприятии идет ежегодная инвентаризация. Как в таком случае не нарушить законодательство и обеспечить инвентаризацию на предприятии?
Эксперт подскажет вам, что делать, если не привились как члены инвентаризационной комиссии, так и материально ответственные проверяемые лица.

УЗНАТЬ РАЗЪЯСНЕНИЕ ЭКСПЕРТА ⏩
Авансовий звіт — це основний документ, який підтверджує витрати підзвітної особи. У бухгалтерській роботі важливо мати під рукою правильний зразок і бланк, щоб заповнити документ без помилок. Тут ви можете скачати авансовий звіт 2025 у форматі Excel безплатно
Облікова політика підприємства — це документ, у якому ви закріплюєте свій підхід до ведення бухобліку та складання фінансової звітності. Якщо нормативні акти передбачають варіанти — обираєте один. Якщо варіантів немає — фіксуєте власний обліковий підхід до окремих операцій.
У разі спорів із податковою облікова політика може стати вашим аргументом у суді. Тож підходьте до її розробки стратегічно: формуйте правила, дотримуйтеся їх на практиці — і матимете додатковий захист у разі перевірок або претензій
У консультації розглянемо, що таке поворотна фінансова допомога, поворотна фінансова допомога від засновника, чим вона відрізняється від звичайної позики. Дізнаємося, чи оподатковується поворотна фінансова допомога, що із її дисконтуванням і багато інших важливих аспектів
Як правильно оформити списання основних засобів, аби не було податкового зобов’язання з ПДВ? Як відобразити списання основних засобів у бухгалтерських проведеннях? Які акти списання основних засобів використати? Відповіді на ці та інші питання — отримаєте в консультації
В огляді — найважливіше, що маєте врахувати у серпні. Це нові або оновлені консультації, форми із зразками заповнення, довідники, які вплинуть на роботу бухгалтера у серпні