Матеріально відповідальна особа і один із членів комісії не надали документів, які підтверджують профілактичне щеплення проти COVID-19. Утім, у цей період на підприємстві триває щорічна інвентаризація. Тож як керівнику не порушити законодавство і забезпечити інвентаризацію на підприємстві?
Проводимо річну інвентаризацію щороку як-то кажуть «по накатаній». Головне — оформити наказ та сформувати інвентаризаційну комісію. І вперед, рахувати! Утім, карантин уже другий рік поспіль збиває з пантелику, підкидаючи неординарні робочі ситуації. Так, наразі доводиться відстороняти від роботи невакцинованих матеріально відповідальних осіб та члена комісії.
 | КРАВЧЕНКО Людмила, керівник експертної групи Експертус: Головбух |
Маємо робочу ситуацію: «Матеріально відповідальна особа і один із членів комісії не надали документів, які підтверджують профілактичне щеплення проти COVID-19. Але у цей період на підприємстві триває щорічна інвентаризація. Як у такому випадку не порушити законодавство і забезпечити інвентаризацію на підприємстві?»
Експерт підкаже вам, що робити, якщо не щепилися як члени інвентаризаційної комісії, так і матеріально відповідальні особи, яких перевіряють.

ДІЗНАТИСЯ РОЗ'ЯСНЕННЯ ЕКСПЕРТА ⏩
Авансовий звіт — це основний документ, який підтверджує витрати підзвітної особи. У бухгалтерській роботі важливо мати під рукою правильний зразок і бланк, щоб заповнити документ без помилок. Тут ви можете скачати авансовий звіт 2025 у форматі Excel безплатно
Облікова політика підприємства — це документ, у якому ви закріплюєте свій підхід до ведення бухобліку та складання фінансової звітності. Якщо нормативні акти передбачають варіанти — обираєте один. Якщо варіантів немає — фіксуєте власний обліковий підхід до окремих операцій.
У разі спорів із податковою облікова політика може стати вашим аргументом у суді. Тож підходьте до її розробки стратегічно: формуйте правила, дотримуйтеся їх на практиці — і матимете додатковий захист у разі перевірок або претензій
У консультації розглянемо, що таке поворотна фінансова допомога, поворотна фінансова допомога від засновника, чим вона відрізняється від звичайної позики. Дізнаємося, чи оподатковується поворотна фінансова допомога, що із її дисконтуванням і багато інших важливих аспектів
Як правильно оформити списання основних засобів, аби не було податкового зобов’язання з ПДВ? Як відобразити списання основних засобів у бухгалтерських проведеннях? Які акти списання основних засобів використати? Відповіді на ці та інші питання — отримаєте в консультації
В огляді — найважливіше, що маєте врахувати у серпні. Це нові або оновлені консультації, форми із зразками заповнення, довідники, які вплинуть на роботу бухгалтера у серпні