Працівники не вакцинувалися проти COVID-19: чи відстороняти від роботи під час річної інвентаризації

UA RU

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Матеріально відповідальна особа і один із членів комісії не надали документів, які підтверджують профілактичне щеплення проти COVID-19. Утім, у цей період на підприємстві триває щорічна інвентаризація. Тож як керівнику не порушити законодавство і забезпечити інвентаризацію на підприємстві?

Проводимо річну інвентаризацію щороку як-то кажуть «по накатаній». Головне — оформити наказ та сформувати інвентаризаційну комісію. І вперед, рахувати! Утім, карантин уже другий рік поспіль збиває з пантелику, підкидаючи неординарні робочі ситуації. Так, наразі доводиться відстороняти від роботи невакцинованих матеріально відповідальних осіб та члена комісії.

Працівники не вакцинувалися проти COVID-19: чи відстороняти від роботи під час річної інвентаризації

КРАВЧЕНКО Людмила,

керівник експертної групи Експертус: Головбух

Маємо робочу ситуацію: «Матеріально відповідальна особа і один із членів комісії не надали документів, які підтверджують профілактичне щеплення проти COVID-19. Але у цей період на підприємстві триває щорічна інвентаризація. Як у такому випадку не порушити законодавство і забезпечити інвентаризацію на підприємстві?»

Експерт підкаже вам, що робити, якщо не щепилися як члени інвентаризаційної комісії, так і матеріально відповідальні особи, яких перевіряють.

Працівники не вакцинувалися проти COVID-19: чи відстороняти від роботи під час річної інвентаризації

ДІЗНАТИСЯ РОЗ'ЯСНЕННЯ ЕКСПЕРТА ⏩

додаток


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Заповнюємо авансовий звіт 2025 на прикладах

Авансовий звіт — це основний документ, який підтверджує витрати підзвітної особи. У бухгалтерській роботі важливо мати під рукою правильний зразок і бланк, щоб заповнити документ без помилок. Тут ви можете скачати авансовий звіт 2025 у форматі Excel безплатно
433

Облікова політика підприємства—2025: як внести зміни й на що зважати

Облікова політика підприємства — це документ, у якому ви закріплюєте свій підхід до ведення бухобліку та складання фінансової звітності. Якщо нормативні акти передбачають варіанти — обираєте один. Якщо варіантів немає — фіксуєте власний обліковий підхід до окремих операцій. У разі спорів із податковою облікова політика може стати вашим аргументом у суді. Тож підходьте до її розробки стратегічно: формуйте правила, дотримуйтеся їх на практиці — і матимете додатковий захист у разі перевірок або претензій
120726

Поворотна фінансова допомога: бухгалтерські проводки

У консультації розглянемо, що таке поворотна фінансова допомога, поворотна фінансова допомога від засновника, чим вона відрізняється від звичайної позики. Дізнаємося, чи оподатковується поворотна фінансова допомога, що із її дисконтуванням і багато інших важливих аспектів
342525

Списання основних засобів у 2025 році: правила, документи, приклади

Як правильно оформити списання основних засобів, аби не було податкового зобов’язання з ПДВ? Як відобразити списання основних засобів у бухгалтерських проведеннях? Які акти списання основних засобів використати? Відповіді на ці та інші питання — отримаєте в консультації
292567

Головне для бухгалтера в серпні 2025

В огляді — найважливіше, що маєте врахувати у серпні. Це нові або оновлені консультації, форми із зразками заповнення, довідники, які вплинуть на роботу бухгалтера у серпні
858

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді