Подробный алгоритм внесения первой записи в Форму ведения учета товарных запасов.

СКАЧАТЬ ОБРАЗЕЦ ⏩
Первая запись, которую вносит ФЛП в Форму ведения учета товарных запасов (далее — Форма учета), должна отражать информацию об остатках товаров, имеющихся у ФЛП на дату возникновения обязанности по ведению учета товарных запасов (п. 5 разд. ІІ Порядка ведения учета товарных запасов для физических лиц – предпринимателей, в том числе плательщиков единого налога, утвержденного приказом Минфина от 03.09.2021 № 496).
Такую запись ФЛП вносит в Форму учета на основании самостоятельно составленного документа по описи остатков товаров в следующем порядке:
- графа 1 — цифра «1»;
- графа 2 — дата внесения записи;
- графа 3 — опись остатка товаров до начала учета;
- графа 4 — дата составления описи остатка товаров до начала учета;
- графа 5 — цифра «1»;
- графа 7 — общая стоимость товара в соответствии с описью остатка товаров до начала учета;
- графи 6, 8, 9 не заполняют.
Если у ФЛП отсутствуют остатки товаров на дату возникновения обязанности по ведению учета товарных запасов, то первую запись об остатках товаров в Форму учета не вносит.
По информации ГУ ГНС в Тернопольской области
Авансовий звіт — це основний документ, який підтверджує витрати підзвітної особи. У бухгалтерській роботі важливо мати під рукою правильний зразок і бланк, щоб заповнити документ без помилок. Тут ви можете скачати авансовий звіт 2025 у форматі Excel безплатно
Облікова політика підприємства — це документ, у якому ви закріплюєте свій підхід до ведення бухобліку та складання фінансової звітності. Якщо нормативні акти передбачають варіанти — обираєте один. Якщо варіантів немає — фіксуєте власний обліковий підхід до окремих операцій.
У разі спорів із податковою облікова політика може стати вашим аргументом у суді. Тож підходьте до її розробки стратегічно: формуйте правила, дотримуйтеся їх на практиці — і матимете додатковий захист у разі перевірок або претензій
У консультації розглянемо, що таке поворотна фінансова допомога, поворотна фінансова допомога від засновника, чим вона відрізняється від звичайної позики. Дізнаємося, чи оподатковується поворотна фінансова допомога, що із її дисконтуванням і багато інших важливих аспектів
Як правильно оформити списання основних засобів, аби не було податкового зобов’язання з ПДВ? Як відобразити списання основних засобів у бухгалтерських проведеннях? Які акти списання основних засобів використати? Відповіді на ці та інші питання — отримаєте в консультації
В огляді — найважливіше, що маєте врахувати у серпні. Це нові або оновлені консультації, форми із зразками заповнення, довідники, які вплинуть на роботу бухгалтера у серпні