Как внести первую запись в Форму ведения учета товарных запасов

RU UA

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Подробный алгоритм внесения первой записи в Форму ведения учета товарных запасов.

Зразок заповнення Форми обліку

СКАЧАТЬ ОБРАЗЕЦ ⏩

Первая запись, которую вносит ФЛП в Форму ведения учета товарных запасов (далее — Форма учета), должна отражать информацию об остатках товаров, имеющихся у ФЛП на дату возникновения обязанности по ведению учета товарных запасов (п. 5 разд. ІІ Порядка ведения учета товарных запасов для физических лиц – предпринимателей, в том числе плательщиков единого налога, утвержденного приказом Минфина от 03.09.2021 № 496).

Такую запись ФЛП вносит в Форму учета на основании самостоятельно составленного документа по описи остатков товаров в следующем порядке:

  • графа 1 — цифра «1»;
  • графа 2 — дата внесения записи;
  • графа 3 — опись остатка товаров до начала учета;
  • графа 4 — дата составления описи остатка товаров до начала учета;
  • графа 5 — цифра «1»;
  • графа 7 — общая стоимость товара в соответствии с описью остатка товаров до начала учета;
  • графи 6, 8, 9 не заполняют.

Если у ФЛП отсутствуют остатки товаров на дату возникновения обязанности по ведению учета товарных запасов, то первую запись об остатках товаров в Форму учета не вносит.

По информации ГУ ГНС в Тернопольской области

додаток

10 місяців передплати — 12 місяців експертної підтримки! Вигідна математика вересня для бухгалтера

image79

Статті за темою

Усі статті за темою

Платіжна інструкція 2025: правила заповнення та приклад

Платіжну інструкцію запровадили замість платіжного доручення. Тепер цей документ оформлюють лише з використанням номера рахунку у міжнародному форматі IBAN. Розбираємо, як правильно заповнити платіжну інструкцію, які реквізити вказати та на що звернути увагу, щоб уникнути помилок. Також наведемо приклад заповненого документа
134979

Акт виконаних робіт 2025: бланк, зразок і правила заповнення

Акт виконаних робіт — зразок і бланк, які знадобляться для підтвердження послуг або робіт. Бухгалтер оформлює його для належного документування госпоперацій. Завантажуйте приклад акта надання послуг і готовий бланк — у консультації експерта
469582

Відомість нарахування заробітної плати 2025: зразок і правила заповнення

Бухгалтер під час нарахування зарплати працює з чималою кількістю первинних документів, основним з яких є розрахунково-платіжна відомість. Якщо зарплатна відомість працівника містить помилки, це може призвести до штрафів. Як все правильно оформити та які форми документів краще використати читайте у консультації
204645

Інвентаризація 2025: порядок проведення, строки та оформлення результатів

Інвентаризація на підприємстві: чому вона важлива, як правильно підготуватися, хто відповідає за її проведення. Розглядаємо особливості річної інвентаризації, строки та процедуру, а також як скласти наказ
243500

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді