Як внести перший запис до Форми ведення обліку товарних запасів

UA RU

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Детальний алгоритм внесення першого запису до Форми ведення обліку товарних запасів.

Зразок заповнення Форми обліку

СКАЧАТИ ЗРАЗОК ⏩

Перший запис, що вносить ФОП до Форми ведення обліку товарних запасів (далі — Форма обліку), має відображати інформацію про залишки товарів, наявних у ФОПа на дату набуття ним обов’язку щодо ведення обліку товарних запасів (п. 5 розд. ІІ Порядку ведення обліку товарних запасів для фізичних осіб – підприємців, у тому числі платників єдиного податку, затвердженого наказом Мінфіну від 03.09.2021 № 496).

Такий запис ФОП вносить до Форми обліку на підставі самостійно складеного документа щодо опису залишків товарів у такому порядку:

  • графа 1 — цифра «1»;
  • графа 2 — дата внесення запису;
  • графа 3 — опис залишку товарів на початок обліку;
  • графа 4 — дата складання опису залишку товарів на початок обліку;
  • графа 5 — цифра «1»;
  • графа 7 — загальна вартість товару відповідно до опису залишку товарів на початок обліку;
  • графи 6, 8, 9 не заповнюють.

Якщо у ФОПа відсутні залишки товарів на дату виникнення обов’язку щодо ведення обліку товарних запасів, то перший запис про залишки товарів до Форми обліку не вносить.

За інформацією ГУ ДПС у Тернопільській області

додаток

10 місяців передплати — 12 місяців експертної підтримки! Вигідна математика вересня для бухгалтера

image24

Статті за темою

Усі статті за темою

Платіжна інструкція 2025: правила заповнення та приклад

Платіжну інструкцію запровадили замість платіжного доручення. Тепер цей документ оформлюють лише з використанням номера рахунку у міжнародному форматі IBAN. Розбираємо, як правильно заповнити платіжну інструкцію, які реквізити вказати та на що звернути увагу, щоб уникнути помилок. Також наведемо приклад заповненого документа
134733

Акт виконаних робіт 2025: бланк, зразок і правила заповнення

Акт виконаних робіт — зразок і бланк, які знадобляться для підтвердження послуг або робіт. Бухгалтер оформлює його для належного документування госпоперацій. Завантажуйте приклад акта надання послуг і готовий бланк — у консультації експерта
469432

Відомість нарахування заробітної плати 2025: зразок і правила заповнення

Бухгалтер під час нарахування зарплати працює з чималою кількістю первинних документів, основним з яких є розрахунково-платіжна відомість. Якщо зарплатна відомість працівника містить помилки, це може призвести до штрафів. Як все правильно оформити та які форми документів краще використати читайте у консультації
204638

Інвентаризація 2025: порядок проведення, строки та оформлення результатів

Інвентаризація на підприємстві: чому вона важлива, як правильно підготуватися, хто відповідає за її проведення. Розглядаємо особливості річної інвентаризації, строки та процедуру, а також як скласти наказ
243459

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді