Детальний алгоритм внесення першого запису до Форми ведення обліку товарних запасів.

СКАЧАТИ ЗРАЗОК ⏩
Перший запис, що вносить ФОП до Форми ведення обліку товарних запасів (далі — Форма обліку), має відображати інформацію про залишки товарів, наявних у ФОПа на дату набуття ним обов’язку щодо ведення обліку товарних запасів (п. 5 розд. ІІ Порядку ведення обліку товарних запасів для фізичних осіб – підприємців, у тому числі платників єдиного податку, затвердженого наказом Мінфіну від 03.09.2021 № 496).
Такий запис ФОП вносить до Форми обліку на підставі самостійно складеного документа щодо опису залишків товарів у такому порядку:
- графа 1 — цифра «1»;
- графа 2 — дата внесення запису;
- графа 3 — опис залишку товарів на початок обліку;
- графа 4 — дата складання опису залишку товарів на початок обліку;
- графа 5 — цифра «1»;
- графа 7 — загальна вартість товару відповідно до опису залишку товарів на початок обліку;
- графи 6, 8, 9 не заповнюють.
Якщо у ФОПа відсутні залишки товарів на дату виникнення обов’язку щодо ведення обліку товарних запасів, то перший запис про залишки товарів до Форми обліку не вносить.
За інформацією ГУ ДПС у Тернопільській області
Авансовий звіт — це основний документ, який підтверджує витрати підзвітної особи. У бухгалтерській роботі важливо мати під рукою правильний зразок і бланк, щоб заповнити документ без помилок. Тут ви можете скачати авансовий звіт 2025 у форматі Excel безплатно
Облікова політика підприємства — це документ, у якому ви закріплюєте свій підхід до ведення бухобліку та складання фінансової звітності. Якщо нормативні акти передбачають варіанти — обираєте один. Якщо варіантів немає — фіксуєте власний обліковий підхід до окремих операцій.
У разі спорів із податковою облікова політика може стати вашим аргументом у суді. Тож підходьте до її розробки стратегічно: формуйте правила, дотримуйтеся їх на практиці — і матимете додатковий захист у разі перевірок або претензій
У консультації розглянемо, що таке поворотна фінансова допомога, поворотна фінансова допомога від засновника, чим вона відрізняється від звичайної позики. Дізнаємося, чи оподатковується поворотна фінансова допомога, що із її дисконтуванням і багато інших важливих аспектів
Як правильно оформити списання основних засобів, аби не було податкового зобов’язання з ПДВ? Як відобразити списання основних засобів у бухгалтерських проведеннях? Які акти списання основних засобів використати? Відповіді на ці та інші питання — отримаєте в консультації
В огляді — найважливіше, що маєте врахувати у серпні. Це нові або оновлені консультації, форми із зразками заповнення, довідники, які вплинуть на роботу бухгалтера у серпні