Коли вимога надати паперові копії фіскальних чеків при перевірці є обґрунтованою
Запитання
З якою метою під час проведення фактичних перевірок суб’єкти господарювання повинні надавати контролюючому органу копії фіскальних чеків в паперовому або електронному вигляді та які нормативно-правові акти це передбачають?
Відповідь
Суб’єкт господарювання зобов’язаний надати посадовим (службовим) особам контролюючих органів у повному обсязі всі документи, що належать або пов’язані з предметом перевірки. Такий обов’язок виникає у платника податків після початку перевірки (п. 85.2 Податкового кодексу України; ПК).
Посадові (службові) особи ДПС під час проведення фактичних перевірок пропонують платникам податків надати контрольні стрічки в паперовому або електронному вигляді.
Загальна мета надання копій фіскальних чеків, що використовують для реєстрації розрахункових операцій при продажу товарів, зібраних Системою зберігання і збору даних реєстраторів розрахункових операцій (далі — РРО) та внесених до бази даних СОД РРО* полягає в тому, що копії фіскальних чеків зобов’язані відповідати касовим чекам, які містяться на контрольній стрічці в електронній формі в пам’яті РРО або в пам’яті модема.
__
*СОД РРО — інформаційна система, призначена для збору, зберігання, використання даних РРО та ПРРО (у тому числі електронних копій розрахункових документів та фіскальних звітних чеків, створених РРО та ПРРО), перевірки справжності та достовірності розрахункових документів (пп. 14.1.27 ПК).