Порядок накладення ЕЦП на податкову звітність
Запитання
Який порядок накладення ЕЦП (кваліфікованих електронних підписів) посадових осіб платника податків, електронної печатки (кваліфікованої електронної печатки) на податкову звітність?
Відповідь
Скачати Алгоритм заповнення декларації з ПДВ
Після створення податкової звітності в електронному вигляді на неї накладаються електронні цифрові підписи (далі – ЕЦП) (кваліфіковані електронні підписи) посадових осіб, для юридичної особи у такому порядку: першим – ЕЦП (кваліфікований електронний підпис) головного бухгалтера (бухгалтера), другим – ЕЦП (кваліфікований електронний підпис) керівника, третім – ЕЦП електронної печатки (кваліфікованої електронної печатки) (за наявності).
За відсутності посади бухгалтера ЕЦП (кваліфіковані електронні підписи) посадових осіб юридичної особи накладаються у такому порядку: першим – ЕЦП (кваліфікований електронний підпис) керівника, другим – ЕЦП електронної печатки (кваліфікованої електронної печатки) (за наявності).
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності та несплату податків
Платником податку, який є фізичною особою – підприємцем або провадить незалежну професійну діяльність ЕЦП (кваліфіковані електронні підписи) накладаються у такому порядку: першим – ЕЦП (кваліфікований електронний підпис) платника податків – фізичної особи, другим – ЕЦП електронної печатки (за наявності). При цьому отримані ЕЦП електронної печатки використовується таким платником лише до закінчення терміну їх дії.
Фізична особа, яка не є самозайнятою особою (громадяни), завершує створення електронної податкової звітності накладанням на неї ЕЦП (кваліфікованого електронного підпису) – фізичної особи.
ЗІР, категорія 135.03