Чи обов’язково складати табель для єдиного працівника
Переглядів: 854
Поділитися у
Запитання
Підприємець, платник єдиного податку другої групи, використовує працю одного найманого працівника, вид діяльності – роздрібна торгівля. Чи є обов’язковим в даному випадку складання табеля обліку робочого часу?
Відповідь
Відповідно до статті 30 Закону України «Про оплату праці» роботодавець зобов’язаний забезпечити достовірний облік виконуваної працівником роботи і бухгалтерський облік витрат на оплату праці у встановленому порядку. Для забезпечення достовірного обліку використовуються табелі обліку робочого часу.
Таким чином, кожен роботодавець (юридична або фізична особа, яка використовує найману працю) має забезпечити облік робочого часу в письмовому вигляді за допомогою табелю обліку робочого часу.
Війна триває, тому воєнний стан продовжують до 3 лютого 2026 року. Разом з ним триватиме й мобілізація. Про особливості в роботі, які очікують на бухгалтера через продовження воєнного стану і мобілізації, ― в коментарі експерта
22 жовтня Верховна Рада прийняла за основу проект Держбюджету на 2026 рік. Мінфін підготував проект Бюджетної декларації на 2026-2028 рік, яка передбачає збільшення деяких соціальних стандартів. Яка мінімальна заробітна плата очікується в 2026 році та на які показники вона вплине — розповімо
Випадки, коли можна відмовити в оплаті лікарняного працівнику за основним місцем роботи. Документи, які має надати сумісник, щоб отримати виплату за лікарняним
Іноді трапляється, що працівник підприємства хворіє тривалий час. Відомо, що підприємству він надав уже два листки непрацездатності. А яка ж максимально допустима тривалість лікарняного — пояснюємо