Підприємець, платник єдиного податку другої групи, використовує працю одного найманого працівника, вид діяльності – роздрібна торгівля. Чи є обов’язковим в даному випадку складання табеля обліку робочого часу?
Відповідь
Відповідно до статті 30 Закону України «Про оплату праці» роботодавець зобов’язаний забезпечити достовірний облік виконуваної працівником роботи і бухгалтерський облік витрат на оплату праці у встановленому порядку. Для забезпечення достовірного обліку використовуються табелі обліку робочого часу.
Таким чином, кожен роботодавець (юридична або фізична особа, яка використовує найману працю) має забезпечити облік робочого часу в письмовому вигляді за допомогою табелю обліку робочого часу.
Податки з зарплати — це ПДФО, військовий збір та інші утримання із заробітної плати, наприклад аліменти чи профспілкові внески. У статті ви знайдете приклади розрахунків і пояснення щодо оподаткування зарплати та нарахування ЄСВ
Преміювання — один із найпоширеніших способів мотивувати працівників. Щоб виплатити премію, роботодавець оформлює наказ про преміювання працівників. У статті пояснимо, коли потрібен такий документ, які реквізити він має містити, наведемо зразки наказів для різних ситуацій та розберемо критерії преміювання у 2025 році