Як через Е-кабінет отримати реєстраційну картку платника
Запитання
Як отримати реєстраційну картку платника податку через Електронний кабінет?
Відповідь
Фінзвітність за таксономією МСФЗ: де брати інформацію для складання
Щоб отримати реєстраційну картку платника податків через Електронний кабінет необхідно:
1. Увійдіть до Е-кабінету.
Доступ до приватної частини (особистого кабінету) Е-кабінету надають після проходження електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису.
2. Для подання облікової картки фізичної особи – платника податків за формою № 1ДР (далі — Заява № 1ДР) оберіть меню «ЕК для громадян» розділ «Облікова картка фізичної особи — платника податків. Форма 1ДР» та натисніть кнопку «Створити».
Заяву № 1ДР заповнюйте з використанням кнопки «Вибір з довідника».
Для приєднання до заяви № 1ДР сканованих копій документів, що посвідчують особу, використовуйте закладку «Додатки» та обирайте «Документ довільної форми». Його заповнюйте наступним чином:
- поля «Назва документу», «Номер документу», «Дата документу» заповнюйте згідно з даними документа, що посвідчує особу;
- у графі 2 «Найменування файлу документу» табличної частини за допомогою кнопки «Обзор» оберіть відповідну скановану копію документа.
При цьому кожен документ збережіть в окремому додатку (формат файлу може бути pdf/jpg із обмеженням розміру не більше 5МБ).
3. Для збереження сканованого документа натисніть кнопку «Зберегти».
При цьому самостійно оберіть Центр обслуговування платників, де бажаєте отримати документ, що засвідчує реєстрацію у ДРФО, в електронному вигляді (останній рядок Заяви № 1ДР).
4. Натисніть кнопку «Підписати» та підпишіть за допомогою КЕП.
5. Натисніть кнопку «Відправити». Реєстраційний номер облікової картки платника отримаєте протягом трьох робочих днів з дня подання Заяви № 1ДР до податкового органу. Щоб отримати реєстраційний номер облікової картки платника особисто зверніться до податкового органу, який самостійно обрали під час заповнення заяви № 1ДР та пред’явіть паспорт з відміткою про місце реєстрації. У разі необхідності надайте документ (витяг) про реєстрацію місця проживання/перебування.
Адміністративна послуга безоплатна.
За інформацією ДПС у Харківській області
Як діяти, коли керівник не має змоги підписати документи, наприклад, перебуває у відпустці, відрядженні, на лікарняному тощо? Із паперовими документами можна знайти рішення. З електронним документообігом та різними КЕП посадових осіб розібратися складніше — виникає багато запитань щодо правомірності поставлених підписів. У статті підкажемо, як передати повноваження підписувати документи на час відсутності керівника та уникнути ризиків