Реєстраційна картка юридичної особи для отримання електронних довірчих послуг
Оновлені реєстраційні бланки від сертифікаційного центру
Пам’ятка із заповнення реєстраційної картки Скачати
Нові форми документів на реєстрацію й отримання ключів для електронних довірчих послуг на захищених носіях інформації ввів наказ ДПС від 21.12.2022 № 930.
Розглянемо, які документи має подати юрособа для отримання електронних довірчих послуг (далі – ЕДП). Окремо зупинимось на заповненні необхідної для цього реєстраційної картки юрособи.
Фізособи, зокрема громадяни України, які через війну зараз мешкають за кордоном, шукають способів провадити підприємницьку діяльність як ФОПи в Україні. Експерти системи "Експертус Головбух" на прикладі конкретних робочих ситуацій підкажуть, як правильно організувати таку діяльність, уникнути подвійного оподаткування та інших негативних наслідків
Які документи слід подати
Аби отримати ЕДП юрособа подає до Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС:
- заповнену та підписану Реєстраційну картку для юридичної особи встановленого зразка, у двох примірниках. Якщо ЕДП треба для більш аніж одна особа, то подають ще й додаток до цієї картки (додатки треба подавати разом з карткою, а не окремо);
- оригінал або нотаріально засвідчену копію статуту (засновницького договору, рішення про створення юридичної особи, яка діє на підставі модельного статуту). Якщо юрособа створена з 01.01.2016 (або вносила зміни до статуту після цієї дати), то ці документи не подає, оскільки вони наявні в електронному вигляді у ЄДР;
- засвідчені копії документів, що підтверджують належність заявника (окрім керівника) до юрособи та його повноваження (наказ/витяг з наказу про призначення на посаду, або трудовий договір). Відмітка про засвідчення копії документа складається зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади працівника відповідального за виготовлення, засвідчення та видавання копій, його особистого підпису, ініціалів та прізвища, дати засвідчення та скріплюється відбитком печатки (за наявності);
- оригінал та засвідчену копію дозволу на застосування праці іноземців та осіб без громадянства або службової картки (за наявності таких осіб);
- оригінал та засвідчену копію паспорта громадянина України (копії 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток), або копію з обох сторін безконтактного електронного носія (за наявності паспорта громадянина України виготовленого у формі ID-картки), або паспорта громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про постійне місце проживання в іноземній державі. За наявності відображення паспорта громадянина України/ паспорта громадянина України для виїзду за кордон в застосунку «Дія», версії не нижче 2.0, копія одного з документів надається за допомогою функції «Шерінг» застосунку «Дія»;
- оригінал та засвідчену копію посвідчення біженця, або посвідки на постійне (тимчасове) місце проживання, або копію, з обох сторін, безконтактного електронного носія (за наявності посвідки на постійне (тимчасове) місце проживання виготовленої у формі ID-картки), або паспорта громадянина іншої країни із нотаріально засвідченим перекладом на українську мову;
- оригінал та засвідчену копію документа про зміну прізвища заявника, виданого відповідним державним органом (якщо в поданих документах є невідповідність прізвища);
- засвідчену копію реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номера). За наявності у паспорті громадянина України реєстраційного номера облікової картки платника податків, замість копії картки платника податків, може бути подана копія сторінки паспорта громадянина України з відповідною відміткою. Якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від реєстраційного номеру облікової картки платника податків, додатково подається копія сторінки паспорту з відміткою про таку відмову. За наявності відображення паспорта громадянина України/ паспорта громадянина України для виїзду за кордон в застосунку «Дія», версії не нижче 2.0, копія облікової картки платника податків надається за допомогою функції «Шерінг» застосунку «Дія».
До розгляду не приймають документи та копії документів, які мають підчистки, дописки, закреслені слова, інші незастережні виправлення або написи олівцем, а також мають пошкодження, внаслідок чого їх текст неможливо прочитати. Копії документів мають бути належної якості, відповідати оригіналу, тобто повністю відтворювати інформацію оригіналу (текст, фото та реквізити документів).
Використання факсимільного підпису на документах, що надаються при реєстрації та при завірянні документів не допускається.
- Національна сертифікація бухгалтерів — 2024 ⏩
- Професійна сертифікація за МСФЗ — 2024 ⏩
- Національна сертифікація головбуха медичного КНП — 2024 ⏩
- ПДВ: від азів до майстерності ⏩
- Розрахунок зарплати, звітність, перевірки ⏩
- РРО: робота, помилки та штрафи ⏩
- ФОП-єдиноподатник: практикум для бухгалтера та підприємця ⏩
- Благодійні організації: практикум з обліку та оподаткування ⏩
Як заповнити реєстраційну картку для отримання електронних довірчих послуг
Бланк (форма) реєстраційної заяви затверджена у форматі xls. Для недопущення зайвих помилок під час її заповнення, окремі поля, які не потребують редагування, є заблокованими. Реквізити, які слід заповнити, а також зразок заповнення заяви — нижче.
Реквізит | Як заповнити |
Код ЄДРПОУ | Проставляємо стандартні 8 цифр коду ЄДР юридичної особи, починаючи від лівого краю. Цей код є також податковим номером. |
Повне найменування юридичної особи (філії) | Наводимо найменування підприємства без скорочень, наприклад, «Товариство з обмеженою відповідальністю», а не просто «ТОВ». |
Відомості про місцезнаходження | Зазначаємо область і назву населеного пункту. Наприклад, «Чернігівська», «Чернігів». |
Дані заявника | Вказуємо ПІБ особи, яка представляє підприємство (заявник). Теж ніяких скорочень, усе повністю. Нижче наводимо ідентифікаційний код (номер облікової картки платника податку). |
Телефон, email | Вказуємо номер телефону (мобільного) та адресу електронної пошти заявника (дані особи, яка зазначена у даних заявника вище, а не підприємства). |
Питання, що допоможе згадати ключову фразу та ключова фраза для автентифікації | Видумуємо питання-пароль. Наприклад, «Дівоче прізвище матері», «Як звати домашнього кота» тощо. Нижче вказуємо відповідь, наприклад, «Фещенко», «Лорд» у залежності від видуманого питання. |
Погоджуюсь на публікацію кваліфікованого сертифіката… | Ставимо позначку «˅». |
Підпис заявника | Друкуємо 2 екземпляри реєстраційної картки та ставимо на обох екземплярах свій підпис, який буде використовуватися як зразок. |
Додаток | Вказуємо кількість аркушів додатку, якщо він подається. |
Дата | Ставимо дату заяви, ще раз свій підпис і прізвище та ініціали. За наявності ставимо печатку. |