При завантаженні ПРРО надходить повідомлення «Помилка авторизації в сервісі»: як діяти
Запитання
Які дії госпсуб’єкта, якщо при завантаженні ПРРО від ДПС або від інших виробників (комерційних) надходить повідомлення «Помилка авторизації в сервісі»?
Відповідь
РРО: робота, помилки та штрафи
Якщо при завантаженні програмного реєстратора розрахункових операцій від ДПС або від інших виробників (комерційних) надходить повідомлення «Помилка авторизації в сервісі», то необхідно чекати на відновлення роботи сервісу авторизації.
За інформацією ДПС у Черкаській області
✅ Хто мусить перейти на програмний РРО
✅ Як зареєструвати, перереєструвати або скасувати реєстрацію пРРО
✅ Як видавати електронні чеки
✅ Чи можуть два касири працювати на одному пРРО
✅ Які оплати за QR-кодом не потребують пРРО
✅ Що робити, якщо зник інтернет або пРРо «заглючив»