При завантаженні ПРРО надходить повідомлення «Помилка авторизації в сервісі»: як діяти

732

Запитання

Які дії госпсуб’єкта, якщо при завантаженні ПРРО від ДПС або від інших виробників (комерційних) надходить повідомлення «Помилка авторизації в сервісі»?

Відповідь

Якщо при завантаженні програмного реєстратора розрахункових операцій від ДПС або від інших виробників (комерційних) надходить повідомлення «Помилка авторизації в сервісі», то необхідно чекати на відновлення роботи сервісу авторизації.

За інформацією ДПС у Черкаській області

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Розрахунок платіжною карткою: правила для ФОП і підприємств у 2025 році

Розрахунок платіжною карткою за товар чи послугу вже став звичною справою. Як у сфері торгівлі здійснюються розрахунки через платіжні термінали і як це впливає на облік суб’єкта господарювання — продавця товарів
17665

Як заповнити форму 1-ЗВР

Якщо суб’єкт господарювання у встановлений строк не подав обов’язкової звітності про використання РРО, КОРО та РК, це є підставою для фактичної перевірки платника. Тому, аби не потрапити в халепу, вам потрібно визначитися, чи маєте ви подавати звіт про використання КОРО, РК
21041