ФОП отримує післяплату за товар через NovaPay: чи потрібен РРО/ПРРО
Запитання
ФОП 2 групи відправляє товари через поштового оператора та отримує післяплату на свій розрахунковий рахунок через NovaPay, чи зобов'язана така особа застосовувати РРО та /або ПРРО?
Відповідь
Чек РРО за продажу товарів через «Нову пошту» ― «NovaPay»
Доставлений через кур’єра товар не вважають проданим в кредит або з розстроченням платежу, а відповідно застосування підприємцем РРО/ПРРО не є обов’язковим. Розрахунковий документ про приймання післяплати видає працівник кур’єрської служби безпосередньо при передачі відправлення покупцю, а ФОП, у свою чергу, зобов’язаний вкласти у посилку видаткову накладну (інший документ), що є свідченням про походження товару.
Також у передбачених законодавством випадках, незалежно від використання послуг експедитора або кур’єра, продавець зобов’язаний вкласти у поштове відправлення оформлені належним чином із зазначенням обов’язкових реквізитів:
- гарантійний талон;
- технічний паспорт;
- або інший документ, що його замінює.
У правовідносинах, які виникають при продажу товарів у мережі інтернет із використанням служб доставки, такий вид розрахунків як «післяплата», «попередня оплата», «кредит», «відстрочення платежу», «розстрочення платежу» та інші, не заборонені Цивільним кодексом України, самі по собі не є визначальними для виникнення обов’язку щодо застосування РРО.
Коло таких обов’язків визначають виключно умови договорів на перевезення (доставку) товарів, що уклали між продавцями товарів та перевізниками/кур’єрами/експедиторами/логістичними компаніями тощо та якими визначили участь сторін договору у правовідносинах купівлі-продажу товарів.
За інформацією ДПС в Одеській області
Українські суб’єкти господарювання розширюють ринки збуту й активно продають свої товари на закордонних маркетплейсах. Експерти пояснили як правильно задокументувати, облікувати й оподаткувати продаж товарів