Які податки потрібно сплатити 30 та 31 березня

30 та 31 березня закінчуються граничні строки сплати окремих податків і зборів

Які податки потрібно сплатити 30 та 31 березня

📰 Новини для бухгалтера — там, де вам зручно

Податок, збір, платіж

Підстава

30 березня — останній день сплати

за лютий рентної плати за:

— користування надрами при видобуванні вуглеводневої сировини;

— користування радіочастотним ресурсом України;

— транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та нафтопродуктопроводами територією України;

— транзитне транспортування трубопроводами аміаку територією України

п. 257.5 Податкового кодексу України (ПК)

плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) (крім громадян) за лютий 2023 року

п. 287.3 та 287.4 ПК

єдиного податку з юросіб платниками єдиного податку третьої групи з особливостями оподаткування за лютий 2023 року

пп. 9.6 п. 9 підр. 8 р. ХХ «Перехідні положення» ПК

ПДВ за лютий 2023 року

п. 57.1, п. 203.2 ПК

акцизного податку за лютий 2023 року

п. 57.1 та пп. 222.1.1 ПК

єдиного податку платниками ІІІ групи, які використовують особливості оподаткування у розмірі 2% доходу, за результатами декларацій поданих за лютий 2023 року

п. 9.6 підр. 8 розд. ХХ «Перехідні положення» ПК

плати за землю ФОП — власниками та землекористувачами земельних ділянок за лютий 2023 року

п. 287.3 ПК

за лютий 2023 року ПДФО від оподаткування доходів, нарахованих у вигляді:

— процентів на поточний або депозитний банківський рахунок;

— процентів на вклади члена кредитної спілки

п. 170.4 ПК

за лютий 2023 року податковим агентом податку на доходи фізичних осіб за попередній місяць, у разі якщо оподатковуваний дохід нараховується податковим агентом, але не виплачується (не надається) платнику податку

підп. 168.1.5 ПК

за лютий 2023 року податковим агентом військового збору, у разі якщо оподатковуваний дохід нараховується податковим агентом, але не виплачується (не надається) платнику податку

підп. 168.1.5 та п. 16-1 підр. 10 розд. XX ПК

31 березня — останній день сплати

авансового внеску з податку на прибуток підприємств з пунктів обміну іноземних валют за березень 2023 року

п. 137.11, підп. 141.13.1 ПК

За інформацією ДПС

 

додаток

👇 Осіння пропозиція для бухгалтерів

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Інвентаризація розрахунків з дебіторами та кредиторами

Мабуть, інвентаризація розрахунків є найважливішим етапом проведення річної інвентаризації. Адже потрібно визначити не лише, скільки винні тобі, а й скільки винен ти сам. Для цього доведеться звірити з контрагентами розрахунки, скласти акт інвентаризації та прийняти рішення про списання деяких боргів. Розглянемо основні аспекти проведення такої інвентаризації.
14718

Довідка про доходи: як видати працівнику

Довідка про доходи може знадобитися працівникові будь-коли. За якою формою видавати довідку про доходи та в яких випадках, підкажемо у консультації
340960

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді