
Помилитися під час проведення річної інвентаризації можете, якщо порушите порядок її проведення або неправильно оформите результати інвентаризації. Чого саме варто остерігатися – читайте далі.
Порушили порядок проведення інвентаризації |
Не затвердили порядку проведення інвентаризації, складу інвентаризаційної комісії, періодичності та строків її проведення |  | Як треба |
Не отримали розписки від матеріально відповідальних осіб про те, що всі прибуткові і витратні документи здано до бухгалтерії |
Відкрили доступ сторонніх осіб до приміщень, у яких проводять інвентаризацію |
Відсутні деякі члени комісії (хвороба, відпустка, відрядження) |
Не провели інвентаризацію дебіторської заборгованості |
Неправильно оформили результати інвентаризації |
Несвоєчасно відобразили результати інвентаризації | 
| Як треба |
Інвентаризаційний опис склали в одному примірнику |
Опис містить помилки та виправлення, що не підписали і не засвідчили члени комісії |
В описі не підбили підсумки за кожною сторінкою, є незаповнені рядки |
На останній сторінці опису немає підпису матеріально відповідальної особи про відсутність претензій з її боку до комісії та про приймання майна на відповідальне зберігання |
Авансовий звіт — це основний документ, який підтверджує витрати підзвітної особи. У бухгалтерській роботі важливо мати під рукою правильний зразок і бланк, щоб заповнити документ без помилок. Тут ви можете скачати авансовий звіт 2025 у форматі Excel безплатно
Облікова політика підприємства — це документ, у якому ви закріплюєте свій підхід до ведення бухобліку та складання фінансової звітності. Якщо нормативні акти передбачають варіанти — обираєте один. Якщо варіантів немає — фіксуєте власний обліковий підхід до окремих операцій.
У разі спорів із податковою облікова політика може стати вашим аргументом у суді. Тож підходьте до її розробки стратегічно: формуйте правила, дотримуйтеся їх на практиці — і матимете додатковий захист у разі перевірок або претензій
У консультації розглянемо, що таке поворотна фінансова допомога, поворотна фінансова допомога від засновника, чим вона відрізняється від звичайної позики. Дізнаємося, чи оподатковується поворотна фінансова допомога, що із її дисконтуванням і багато інших важливих аспектів
Як правильно оформити списання основних засобів, аби не було податкового зобов’язання з ПДВ? Як відобразити списання основних засобів у бухгалтерських проведеннях? Які акти списання основних засобів використати? Відповіді на ці та інші питання — отримаєте в консультації
В огляді — найважливіше, що маєте врахувати у серпні. Це нові або оновлені консультації, форми із зразками заповнення, довідники, які вплинуть на роботу бухгалтера у серпні