Назву міста чи вулиці змінено: чи потрібно подавати Заяву за формою № 20-ОПП
Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

У разі перейменування назви міста, вулиці тощо, де розміщений об’єкт оподаткування, платник податків має надати до контролюючого органу за основним місцем обліку заяву про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за формою № 20-ОПП (далі — Заява № 20-ОПП) з оновленою інформацією про об’єкт оподаткування.
У розділі 3 Заяви № 20-ОПП зазначають нове місцезнаходження такого об’єкта.
Хто зобов’язаний застосовувати РРО у 2025 році
У разі внесення змін до правовстановлюючих документів (свідоцтва про право власності, свідоцтва про право на спадщину, договору купівлі-продажу, договору міни, договору дарування тощо) у зв’язку з перейменуванням вулиць, на яких знаходиться об’єкт нерухомого майна, та внесення змін до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі — Реєстр) у зв’язку із зміною назви чи перейменування вулиці, платник податків подає Заяву № 20-ОПП протягом 10 робочих днів з дня внесення змін до Реєстру.
Суб’єктів господарювання, які використовують реєстратори розрахункових операцій (РРО) та програмні РРО (ПРРО), у разі, якщо відбулось перейменування назви міста, вулиці тощо, де розміщений об’єкт оподаткування (господарська одиниця), в якому застосовують РРО та/або ПРРО, Заяву № 20-ОПП подають з метою уникнення розбіжностей між відомостями щодо місцезнаходження цієї господарської одиниці.
За інформацією ДПС у Херсонській області
