Не містить ПК і норм, які б визначали, якою саме печаткою скріплюється підпис керівника контролюючого органу або його заступника.
На цьому наголосили податківці, відзначивши, що підставою для недопущення посадових (службових) осіб контролюючого органу до проведення документальної виїзної або фактичної перевірки є лише:
- непред’явлення/ненадіслання у випадках, визначених ПК, платнику податків (його посадовим (службовим) особам або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції) направлення на проведення перевірки, копії наказу про проведення перевірки, службових посвідчень перевіряльників;
- пред’явлення зазначених вище документів, оформлених із порушенням вимог, встановлених пунктом 81.1 ПК.
Окремі дефекти оформлення рішення контролюючого органу не мають сприйматись як безумовні підстави для висновку щодо його протиправності і, як наслідок, скасування цього рішення. Якщо спірне рішення прийняте контролюючим органом у межах своєї компетенції та з його змісту можна чітко встановити зміст цього рішення, таке рішення може бути правомірним навіть у разі, якщо не дотримано окремих елементів форми спірного рішення.
Лист ДФС від 14.03.2016 № 5514/6/99-99-22-04-02-15