Серед основних змін відзначимо розширення переліку документів, які подають до ДФС для реєстрації РРО. Так, суб’єкт господарювання подаватиме ще й копію паспорта (формуляра) РРО та копію паспорта модема (у разі застосування зовнішнього модема). Також уточнено, що уповноважена особа суб’єкта господарювання може зареєструвати РРО за наявності документа, що посвідчує таку особу, та належно оформленої довіреності на проведення реєстрації РРО.
Під час реєстрації резервного РРО щодо кожної господарської одиниці надається копія документа на право власності або інший документ, що дає право на розміщення господарської одиниці, де буде використовуватися резервний РРО.
За перереєстрації РРО потрібно буде подавати не оригінал, а копію документа на право власності або документа, що дає право на розміщення господарської одиниці, де буде використовуватися РРО. Додатково потрібно буде подавати копію договору суб’єкта господарювання з ЦСО про технічне обслуговування та ремонт РРО.
Також зауважимо, що до створення реєстру ЦСО суб’єкт господарювання до заяви про реєстрацію (перереєстрацію) РРО разом із копією договору суб’єкта господарювання з ЦСО про технічне обслуговування та ремонт такого РРО подає до контролюючого органу копію договору (або іншого документа), яким підтверджується право, надане виробником (постачальником) РРО центру сервісного обслуговування на проведення технічного обслуговування і ремонту відповідної моделі (модифікації) РРО.
Наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
Наказ Мінфіну від 14.06.2016 № 547