Насамперед щодо можливості проведення перевірок контролюючими органами у разі подання платником податків уточнюючого розрахунку з відповідного податку за період, який уже перевірявся контролюючим органом. Позиція ДФС тут незмінна: Податковим кодексом України не обмежено коло питань, у тому числі повноти нарахування та сплати інших податків та зборів, які можуть бути предметом перевірки контролюючого органу при проведенні перевірки такого платника.
Стосовно питання обчислення строків перевірки платника податків та врахування правил внутрішнього трудового розпорядку, встановлених таким платником, під час його перевірки посадовими особами контролюючого органу, ДФС — менш категорична. Строки (тривалість) проведення перевірок, зі слів регулятора, обчислюються у робочих днях та залежать від типу перевірки та категорії платника податків.
Під час прийняття рішення про призначення перевірки та прийнятті наказу про її проведення для обчислення тривалості проведення перевірок контролюючими органами робочі дні обраховуються із розрахунку п’ятиденного робочого тижня з двома вихідними днями, за винятком випадків, передбачених законодавством. При цьому в наказі про проведення перевірок зазначається дата початку перевірки та її тривалість у робочих днях.
Фахівці ДФС також зауважили, що у разі виконання платником податків законних вимог посадових осіб контролюючих органів, неперешкоджання їх законній діяльності та надання у повному обсязі документів, пов’язаних з предметом перевірки, а також виконання інших обов’язків, передбачених ПК, відсутність можливості забезпечення присутності посадових осіб контролюючих органів за місцезнаходженням платника податків з огляду на графік роботи підприємства, відмінний від загальноприйнятого, не може бути підставою для складання відповідних актів про недопуск посадових осіб контролюючих органів до проведення перевірки.
Тобто тривалість перевірки визначається у робочих днях усе ж із врахуванням правил внутрішнього трудового розпорядку платника податків.
Щодо можливості надання документів посадовим особам контролюючого органу (згідно з описом) для їх перевірки не за місцезнаходженням платника податків, податківці зазначили, що документальна виїзна перевірка проводиться винятково за місцезнаходженням платника податків чи місцем розташування об’єкта права власності, стосовно якого проводиться така перевірка.
Лист ДФС від 06.07.2016 № 14678/6/99-99-14-03-03-15