Мінфін оприлюднив на своєму сайті для публічного обговорення зміни до Порядку оформлення і подання скарг платників податків та їх розгляду органами Державної фіскальної служби.
Зокрема, зазнає змін механізм оскарження платниками податків рішень органів ДФС.
Контролюючий орган нижчого рівня зобов'яжуть надсилати до контролюючого органу вищого рівня (що розглядає скаргу) в електронній або письмовій формі всі документи, що стосуються розгляду скарги. Тож платникам не доведеться збирати матеріали справи у різних інстанціях.
Передбачені додаткові інструменти гарантування об’єктивності розгляду скарги:
- у розгляді скарги тепер мають право брати участь представники Мінфіну, Державної регуляторної служби, Уповноважений з питань підприємництва при ДФС та представники Ради бізнес-омбудсмена;
- позиція таких осіб та мотиви неврахування такої позиції (якщо вона не була врахована) мають бути вказані у рішенні за результатами розгляду скарги.
Станом на 28.03.2025 ДПС оновила план-графік податкових перевірок 2025. У статті скачаєте актуальний план-графік податкових перевірок 2025
Акт податкової перевірки — це документ, яким частіше за все закінчується податкова перевірка. Що в ньому має бути і на що звернути увагу? Як використати інформацію з нього для оскарження та можливі варіанти дій після отримання акта? Які зміни у змісті акта податкової перевірки у 2025 році? Відповіді у консультації
Наразі від великих платників податків вимагають формувати і подавати стандартний аудиторський файл. Зі статті з’ясуєте, коли і як це потрібно робити
У випадку, коли органи ДПС виявили порушення, платник податків отримує податкове повідомлення-рішення (ППР). Як бути, якщо не згодні із рішенням ДПС? У консультації знайдете, як виглядає скарга на податкове повідомлення-рішення (зразок), а також порядок оскарження ППР
У статті поговоримо про проведення перевірок під час воєнного стану в Україні. Розберемося, які перевірки проводять держоргани під час воєнного стану та кого може чекати штраф після перевірок.