Поділ додаткової відпустки ветеранів війни законодавчо не передбачений

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Мінсоцполітики роз’яснило, що поділ додаткової відпустки окремим категоріям ветеранів війни законодавством не передбачений.

Учасники бойових дій, інваліди війни мають право на додаткову відпустку із збереженням заробітної плати тривалістю 14 календарних днів на рік (ст. 162 Закону України «Про відпустки» від 15.11.1996 № 504/96-ВР).

Утім, поділити відпустку на частини або виплатити працівнику грошову компенсацію при звільненні можна лише у разі, якщо така відпустка належить до щорічних.

Додаткова відпустка окремим категоріям ветеранів війни не належить до щорічних відпусток, а отже, на неї не поширюються норми, передбачені для такого виду відпусток.

За інформацією із офіційного сайту Міністерства соціальної політики України


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Зразок заяви на відпустку 2025

Як правильно скласти заяву на відпустку за різних обставин, що в ній бажано проконтролювати бухгалтеру, зразок заяви на відпустку — все у консультації
259220

Відпустка за власний рахунок: зразок заяви, правила надання

У консультації про те, якою буває відпустка без збереження заробітної плати, які правила її надання, на розрахунок яких виплат вона в майбутньому впливає. Експерт підготував для вас добірку зразків, які ви зможете скачати: зразок заяви на відпустку за власний рахунок, зразок наказу на відпустку за власний рахунок, приклад заяви на відпустку за власний рахунок під час воєнного стану
486768

Розрахунок відпускних 2025

Розберемо, як правильно нарахувати відпускні у 2025 році, розрахувати середню зарплату з урахуванням премій, як на розрахунок відпускних впливає воєнний стан. Теорію закріпимо прикладами розрахунку відпускних у різних ситуаціях
1317308

Як замінити бухгалтера у відпустці

Коли у відпустку збирається бухгалтер, який нараховує зарплату або підписує звітні документи, керівництво хапається за голову — хто ж усе це робитиме, поки бухгалтер відпочиває? Вихід є! На час відпустки бухгалтера його обов’язки можна покласти на іншого працівника. Розповімо, як це оформити і як оплатити таку тимчасову заміну
17051

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді