На операції постачання товарів/послуг за готівку кінцевому споживачеві, за які розраховуються через РРО, платник ПДВ може складати податкову накладку за щоденними підсумками операцій (п. 201.4 Податкового кодексу України).
У верхній лівій частині податкової накладної за щоденними підсумками операцій ставлять позначку «×» і зазначають тип причини «11», у рядку «Особа (платник податку) — покупець» зазначають «Неплатник», а у рядку «Індивідуальний податковий номер покупця» — умовний ІПН «100000000000».
Z-звіт містить підсумки розрахункових операцій за реалізовані товари/надані послуги за кожним запрограмованим кодом товару/послуги із зазначенням його найменування, реалізованої кількості.
Тому платник податку згруповує у податковій накладній у графі «Номенклатура постачання товарів/послуг продавця» товари/послуги за групами, що відповідають певному коду товару згідно з УКТ ЗЕД/коду послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг; графи 4-7 не заповнює.
Лист ДФС від 02.06.2017 № 450/ІПК/28-10-01-03-11